Gå til innhold

Hvilke spill skal du ha i høst/vinter, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

<fy, stygt å glemme!>Super Smahs Brothers: Brawl - Ser utrolig kult ut som multiplayerspill. Gleder meg til å prøve! :)</fy, stygt å glemme!>

9593887[/snapback]

Selv om vi ikke har fått bekreftet en dato for Europa, tviler jeg sterkt på at vi får det her i år. Må nok se og vente til mars neste år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, først og fremst skal jeg skaffe meg en Xbox 360, men det blir vel ikke før disse nye maskinene kommer ut på markedet, som er mer stillere og sikrere. Får håpe at man ikke må vente så alt for lenge før de kommer ut på markedet. Er fortsatt usikker på hvilken modell jeg skal velge; Premium eller Elite.

Når det kommer til spill, så er det flere spill jeg har lyst på, men kjøper dem ikke før jeg vet hvordan spilla er. Skal kjøpe følgende spill til 360:

* Guitar Hero 3

* Call of Duty 4

* Assasin's Creed

* Mass Effect

* Burnout Paradise

* GTA IV

* Bioshock

* Halo 3

Spill jeg fortsatt er usikker på, er:

* Army of Two

* Battlefield: Bad Company

* Need For Speed: ProStreet

* Skate

* Half-Life 2: The Orange Box

* Rock Band

* The Simpsons Game

* Kane & Lynch: Dead Men

Og litt lengre inn i framtiden:

* MGS4

* Fable 2

* Alan Wake

Lenke til kommentar

ja denne høsten blei jo ikkje så massiv som eg først trodde då både Lair og heavenly sword skuffa, stranglehold mista litt piffen også..men likevel kjem det nokre perler..

dei eg vertfall skal kjøpe er

Uncharted drakes fortune: endelig eit spill kor headshot og største våpena ikkje står i midten av handlinga..ultra bra grafikk, bra stor og spennende gameplay, skal bli meget intressant dette her frå naughyt dog.

Assassins Creed: liker formelen og hvordan dette spiller har utvikla seg. Noen blei skuffa etter TGS men eg har forsatt stor tro på att dette spillet vil slå virkelig an..! definetivt kjøp..det spillet eg ser mest fram til i høst.

Gran turismo Prologue: trenger eg forklare..;)??

Call of Duty 4: etter beta testingen så var eg frelst..her blir det galmann over Live i lang tid..virker som ein skikkelig solid tittel med ganske nyskapande innhold på sett og vis i forhold til tidligere utgivelser i denne franchisen..

eg skal jo selfølgelig ha mgs4, killzone 2 og gta iv men dei spilla kommer liksom ikkje før til neste år så dei får utebli..

Lenke til kommentar

Disse vet jeg at jeg skal ha:

GTA IV, XBOX 360 Hvorfor ikke? GTA har alltid gitt meg flere hundre timers gameplay og underholdning. Dette virker også bedre grafikkmessig.

Battlefield: Bad Company, PC Har alle andre spill i BF serien, og dette ser bare helt utrolig ut med 100% ødeleggbart miljø! Ser sinnsykt ut!

Half life Episode 2, PC Digger HL serien, og må fortsette ifra slutten av HL2: Ep1

Far Cry 2, PC Tidenes FPS? Helt fritt terreng, dynamisk vær, fysikk i gress, trær og busker, dynamiske flammer, sinnsyk grafikk, kult gameplay!

disse vurderer jeg enda:

Halo 3, XBOX 360 Det er jo Halo! Nuff' said!

Splinter Cell: Conviction, XBOX 360 Ser kult ut, liker SC serien, annet type gameplay enn tidligere.

Project Gotham Racing 4, XBOX 360 Har 3'ern. Elsker fysikken og in-car vinkelen, motorsykler!

Mass Effect, XBOX 360 Ser helt utrolig ut av det jeg har sett, som er ganske lite. Sinnsyk grafikk, likt KOTOR, som var en av de beste spillene jeg noen gang har spilt.

Crysis, PC Nja.. er ikke sikker enda..

NFS: Pro Street, XBOX 360 Det ser ut som NFS endelig begynner å helle rett vei denne gangen.. Fortsatt skeptisk etter Carbon og MW, som var helt elendig!

Call of duty 4: vet ikke helt enda.. fikk betanøkkel, men klarte aldri å komme meg på noen servere!

EDIT: Er det ingen andre som skal ha Far Cry 2?!?! :ph34r:

OMG ser jo sinnsykt ut! oh well... :confused:

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...