grimp Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hei Jeg jeg har en post i "PC-en min starter ikke" også med litt mer detaljer om hva som har skjedd, men har skal jeg bare stille to enkle spørsmål. Kan det hende at jeg ikke får no bilde av mit gainward 8600gts fordi skjermen ikke støtter DVI eller skal ikke det ha noe og si når jeg bruker konverter ? Kan det hende at skjermkort og hovedkort ikke er kompatible siden skjermkortet er gddr3 og hovedkortet er gddr2? takker på forhånd. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvis skjermen har DVI kontakt så støtter den selvsagt DVI. Men hvis du bruker en DVI/VGA adapter på skjermkortet så bruker du ikke DVI. http://en.wikipedia.org/wiki/Dvi Hovedkortet ditt bruker ikke gddr2, som du antyder. Det er bare grafikkort som bruker GDDR, hovedkortet bruker DDR. Om skjermkortet bruker GDDR3 eller noe annet er ikke noe hovedkortet bryr seg om. Lenke til kommentar
grimp Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Hvis skjermen har DVI kontakt så støtter den selvsagt DVI. Men hvis du bruker en DVI/VGA adapter på skjermkortet så bruker du ikke DVI.http://en.wikipedia.org/wiki/Dvi Hovedkortet ditt bruker ikke gddr2, som du antyder. Det er bare grafikkort som bruker GDDR, hovedkortet bruker DDR. Om skjermkortet bruker GDDR3 eller noe annet er ikke noe hovedkortet bryr seg om. 9591790[/snapback] Å..ja takk skal du ha. Da skjønner jeg ikke hva som kan være galt Jeg får bilde på intigrerte VGA porten Jeg får ikke bilde på intigrerte DVI porten Jeg får ikke bilde på skjermkort DVI port 1 eller 2 (gainward 8600gts 256mb gddr3) Endret 28. september 2007 av hara7dj Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du må vel disable det intergrerte kortet i BIOS først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå