rLnd Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Laila og KRF kan suge seg! Lenge leve edonkey2000, Direct Connect, Morpheus osv! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Eg lurer på hva hun sier når en liten norsk 18 åring lager/designer spill som dette i hverdagen :razz: Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Dere må garantert være satanister ja... Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Herregud! Typisk eksempel på Krf formynderiet! Hvorfor gjør de ikke noe med saker som faktisk dreper folk. Tobakk må man jo som kjent være 18 år for å kjøpe, men tror 90% av de som er under 18 ikke har noe problem med å kjøpe røyk. Den dagen det dør tusenvis av mennesker pga av voldelig pc spill kan man kanskje se litt på håndhevelsen av aldersgrenser her også, men inntil da bør de faen meg bruke tida på bedre saker! Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 dette her er altfor dumt, skal man forby gta3 kan man like gjerne forby awp, red alert2, tiberian sun osv av ulike ting disse spillene gjør med folks hjerner, alle jeg har sett som spiller de spillene er jo helt invalide i hodet. hvis de forbaska politikerne forbyr et spill så står 90% av resten for tur, så følger resten av landene etter og spillindustrien "tilpasser" seg og vips, så var det visst et totalforbud mot "voldelige" spill. det er visst en ting politikerne ikke har forstått, det er ikke "volden" i spill som påvirker påvirkelige, det er spillene i seg selv. soldier of fortune er et untak jeg virkelig mener burde forbys, er jo helt forferdelig om en liten unge får spilt det, og det er det ikke få som gjør. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Det er ganske klart at voldelige spill og filmer har en viss innvirkning på mottakelige mennesker. Men det at man kan bli påvirket av slike spill - om man har hjerneskade - er ikke grunn nok til å forby dem. Strengere kontroll på hvem som spiller dem er også så å si umulig med den IT infrastrukturen som benyttes i dag. GTA er heller ikke så ille. Se på horrorspillene f.eks. Jeg kan si meg enig i mye av hva KRF sier, men dette er bare dumt. WW Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Den hurpa som mener at GTA3, burde dra til legen å få sjekket om det virkelig er noe i det knøttlille hodet som hun har kjøpt på kiwi. GTA3 er liksom 1 spill av 100000 spill som er voldelige!! Se på feks soldier of fortune: der kan man skyte av armer,ben og hode osv alien versus predator: -Der er liksom pointet at man skal ta hodene til marines/aliens for å få "score" med predator -Klore opp likene/spise av likene for å få liv med aliens Så da spør jeg: HVORFOR I ALLE DAGER HAR IKKE DEN HURPA SAGT EN JÆVLA DRITT OM DE SPILLENE? jeg blir så forbanna når jeg leser dette,jeg så nemlig ikke på nyhetene den dagen hun pratet om gta3... Så kommer det som blir kult hvis det blir ulovlig: Folk vil gjøre ganske mye for å få tak i GTA3 fordi at når politikerne går inn for å stanse salget av et spill som er voldelig så skaper det liksom en trang inne i oss til å skaffe det,fordi det er ulovlig(det kan sammenlignes med at 13åringer røyker fordi at det er ulovlig...du får liksom et lite kick)... Hvis dette spillet alt skulle bli ulovlig så tar det meg ikke lang tid å skaffe det...enten så laster jeg det ned,men jeg vil så gjerne ha det spillet orginalt så derfor reiser jeg over til våre kjære naboland som ikke har idiotiske politikere som styrer landet med jernhånd... En ting er hvertfall sikkert: Jeg håper krf får 0,001% oppslutning under neste valg... Kan vedde på at norges ungdom vil ta alt av våpen i huset og vandre til stortinget med et krav: STANS SALGET AV GTA3 OG DERE HAR IKKE LENGER TUNGER Å TALE MED!! Håper ikke at det gjør noe at språkbruken min er litt "over streken",men jeg blir så forbanna når jeg leser dette at jeg bare må få dette ut... KRF=Kresne Råtne Fylliker Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 hmm har jeg skjønt det riktig, så er det slik i norge, at om man bare dreper noen afghanere på spillet(eller liknende), så er det greit liksom. krig er okey, men ikke annen slags vold. så snart vil alle krigsspill ha Jan Petersens godkjenningsmerke... hadde det ikke vært for tvnorge sitt innslag om gta3, så hadde aldri credo-laila vist om spillet... norge har noen av de dummeste folka i landet som politikere... har vel bare oss sjøl å takke. men hvis petersen ska bombe stakkars uskyldige afghanere, så vil jeg kverke å stjele biler på pc-en min, uten at laila ska hindre meg med dumme pr-stunts... Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hele greia er bare helt latterlig. Viss GTA 3 blir forbudt skal jeg gi en hundrings til alle her på forumet :razz: Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 /me hater KrF som bare FAEN!!! Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2002-01-07 20:41, tja||anal skrev:/me hater KrF som bare f***!!! Well talt kamerat! Du har tydeligvis tatt til deg av indoktrineringa mi! :smile: Lenke til kommentar
simes Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Quote: On 2002-01-05 15:21, tja||anal skrev:Go for it! (jeg blir med) *hente balltre* Huff. Enda et offer av påvirkning fra det ultravoldelige spillet GTA3.. Lenke til kommentar
Knaute Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg syntes det er helt sykt at først tillater de det og så gjør de ikke. Politikerne burde ta seg et par timer med GTA 3 for å se at det ikke er så voldlig som de tror. De er noen j**** latsabber som sitter på et kontor og klør seg i ræven. De kunne heller tatt turen ned i Uganda og sagt at det skulle bli ulovlig med krig der. Lenke til kommentar
M-PeppE Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 ^Å forby spillet GTA3 er å gå litt forlangt. då er det no betre å få aldersgrenser i stedet. Spill bør ha aldersgrenser som film har det Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Det er lover i norge for å forby dette spillet..det kommer til å komme ut på PC uansett hva de sier...det skulle jo komme på PC samtidig som playstation2 Lenke til kommentar
tordtheman Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Egentlig skjønner jeg ikke hvordan politikerne tenker. De vil vel gjøre det værst for oss stakkers små borgere i det lille landet Norge :smile: Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 AHAHAAA!!! LOL!! nekroz!! Jeg er med! *Henter balltre* -XDamage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå