Gå til innhold

Asus AI Suite V1.02.02

mil0

Anbefalte innlegg

Er denne versjonen av Asus AI Suite korrekt? Kjører en dual Core E6850 (3ghz 1333 FSB) med medfulgt kjøler og når viftekjøleren kjører 2000RPM så er CPU temperaturen på 6 grader og Hovedkortet ligger stabilt på 24-25 Grader. Kan dette være rett? :p

bildet viser 8 grader atm, men når PC-en ikke har noe å gjøre detter den ned til 6. har et AeroCool ExtremeEngine 3T kabinett, (konge kjøling so far)

untitled.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal sjekke BIOS'n etter wow- nedlastingen ^^ dog det eneste som gir fra seg noe som helst varme innfor det kabinettet der er skjermkortet som en kan kjenne litt lunk fra. Nå går jeg vanlivis ikke å kjenner så ofte på ting inne der, men kjøleribbene til chipsettet på hovedkortet, ram brikkene, psu'n og kjøleribbene på CPU kjøleren er kalde.

Lenke til kommentar

Begge tar jo info fra BIOS, så det er ikke så rart at de viser det samme... Har du forresten sjekket om det står samme temp i BIOS?

Har du sjekket om det fins noen BIOS oppgradering? Jeg har et P5K Deluxe, og der viste alle viftene normale verdier i BIOS, men både Ai Suite og PC Probe viste at den ene viften gikk på rundt 15.000rpm noe jeg syns var litt vel drøyt!! Dette problemet forsvant til slutt med en BIOS oppgradering.

Lenke til kommentar

15.000 er litt i drøyeste laget ja :p BIOS'en min sier at CPU gradene er ca 13. men i windows ligger den litt under, ca 8 med bakgrunnsprogrammer og opera oppe. Aner ikke hva som er rett jeg, men tror ikke dn ligger på rundt 45 grader heller for lufta som kommer ut av kabinettet er relativt kald. Og Ikke noe spesielt tegn til varme rundt selve kjøleribba heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...