Entity extraction Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 helt grei serie Tviler på at jeg fortsetter med denne serien. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg ble bare mer og mer skuffet av denne.. Serien føles litt halvferdig ut med litt dåelige replikker og middels gode scener.. Den slossescenen på manekyrsjappa i episode 3 var elendig scenesatt. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 uannsett hvor dårlig det er, så må jeg følge med og se hvordan det går bare den ikke blir tatt av lufta som day break og blade så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Synes ikke det er så dårlig jeg. Har sett mye på tv som er vesentlig verre. Alle serier kan ikke vere som Bsg og atlantis heller. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 For noe søppel spør du meg, endrer også hovedpersonens motivasjon i episode 2 som gjør det helt idiotisk. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hitorien er veldig "vinglete" synes jeg, får ikke noe klart uttrykk for hva som er meningen med det hele. Uansett så er det jo helt grei underholdning, og jeg håper den tar seg opp igjen etterhvert. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Likte dagens episode, mye bedre enn forrgie spør du meg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det episode 4 som er nyeste? Følger ikke så godt med, så mister lett oversikten. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det episode 4 som er nyeste? Følger ikke så godt med, så mister lett oversikten. Bruk myepisodes.com så mister du ikke oversikten Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har sjekka ut serien, ser ikke noe til forbedringspotensiale egentlig. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Der hun hopper mellom bjelkene i fabrikken var sterkt overdrevet da! Men er det meg eller blir Becka bare penere og penere for hver episode? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Katee Sackhoff er jo heit i denne serien Og jeg digger Will Yun Lee også, dritrå fyr. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hehe ja, minner meg litt om han fyren som spilte Shang Tsung i den første Mortal Kombat filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå