jpsalvesen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) På statusskjermen så er det bare å trykke på info noen ganger slik at du får den avanserte visningen av parametre. Der er det en "S"-opsjon. Du trykker deg bortover via navigeringspad'en. Så trykker på på S, og setter Sharpness til -2 og trykker på knappen i midten av navigeringspad'en for å sette opsjonen. Endret 2. oktober 2007 av jpsalvesen Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Gode jpg-filer er et godt argument for E-510. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er godt mulig de kjører omtrent samme komprimering som på E-500. E-500 med sine 8 mpix gir 5-5,5MB store filer med beste JPG kvalitet. Jeg skyter oftest med RAW + JPG med litt mer komprimering, slik at JPG filene tar ca 1,5MB. Sorterer da med JPG og bruker RAW når jeg finner et jeg vil gjøre noe spesiellt med. ... det synes jeg selv er genialt... Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 er det normalt at det lager litt lyd og rister såvidt når man skrur av kameraet med IS aktivert? Lenke til kommentar
Fotopiloten Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 er det normalt at det lager litt lyd og rister såvidt når man skrur av kameraet med IS aktivert? 9620580[/snapback] Ja ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg