SckNdrsn Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hadde som tidligere sagt et problem med "physical dump memory" som henviste til noe som KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED og nvdisp4.dll Etter å ha reinstallert detonatoren mange ganger og prøvd eldre drivere, samt reinstallert via 4-i-1 driverne, innstallerte jeg directx 9 på nytt. Jeg prøvde å kjøre GTA 3. Jeg fikk som vanlig opp blåskjerm med physical dump error. Men denne gangen stod det noe sånt som PFNLIST corrupt eller noe i den duren. Noen som vet hva som er problemet så legg til svar i dette emnet plz =) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vet ikke hva problemet er, men du bør lese litt info her. "physical dump memory" har jo ikke lite med saken å gjøre. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei.. det samme skjedde med meg en gang.. prøv å klokk ned kortet ditt! jeg viste ikke en gang at mitt var klokket, men da jeg gikk inn i biosen til skjermkortet, så jeg at det var det og klokket det ned. så funka det helt fint! Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ser ut som ram feil for meg da. prøv og ta ut noen brikker eller sett inn en ny. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 BRuk emnefeltet fornuftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg