On1Musha Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 som topic sier, noen som har lasta ned noe annet uteom om windows update som er bra å ha? har litt problemer med spill ytelsen; altså spille klikker i blant, og avsluttes.t noen ganger tar det veldig lang tid å starte opp maskina, tar også veldig lang tid å reboote, eller avslutte systemet. noen ganger klikker hele systemet å jeg må nappe ut batteriet får at jeg skal få slått den av. tråløst nettet detter ut og jeg må restarte maskina får å få nett over tråløst igjen, den nekter å finne noe da jeg trykker på oppdater i koble til nettværk. jeg er vel ikke alene da jeg sier at jeg gleder meg til sp1 kommer, skulle bare ønske jeg hadde en dato å forholde meg til, sånn at vi kunne holde et øye til sp1 kommer via windows updaten men vis noen har noen anbefalte updater til vista si ifra da Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 virkelig ingen her på forumet som har lakt til en update selv? Lenke til kommentar
chocobo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 har du en laptop fra dell? jeg hadde mye av de samme problemene, men mye rettet seg da jeg oppdaterte trådløsdriveren til en utgave fra august i år... før det måtte også jeg ta en hard restart for å få på igjen trådløst nett.. siden det har jeg hatt noen problemer med hvilemodus og blackout på skjermen... veit ikke om alt skyldes vista, eller om det er drivere eller hva det er... men trådløst fungerer som smør nå ihvertfall, og myye mer stabilt og ordentlig enn med xp.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 har du en laptop fra dell? jeg hadde mye av de samme problemene, men mye rettet seg da jeg oppdaterte trådløsdriveren til en utgave fra august i år... før det måtte også jeg ta en hard restart for å få på igjen trådløst nett.. siden det har jeg hatt noen problemer med hvilemodus og blackout på skjermen... veit ikke om alt skyldes vista, eller om det er drivere eller hva det er... men trådløst fungerer som smør nå ihvertfall, og myye mer stabilt og ordentlig enn med xp.. 9592828[/snapback] har en asus bærbar Lenke til kommentar
chocobo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 jeg sleit uansett hardt med stabiliteten til hele systemet på grunn av trådløskortet som ikke hadde vista-kompatibel driver... så det kan jo hende likevel, hvis det er et intel-kort..? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 jeg sleit uansett hardt med stabiliteten til hele systemet på grunn av trådløskortet som ikke hadde vista-kompatibel driver... så det kan jo hende likevel, hvis det er et intel-kort..? 9593401[/snapback] denne PC-en er vista pc, har testa 10 ganger med å instalere xp, det nytter ikke, xp vil ikke virke desuten er det manglene drivere til denne PC-en i xp, maskinen er jo ope å går nå da.. den funker da bra nå, men ja.. kansje om en uke, så klikker den, eller noe,, virus har jeg ikke, kjører F-secure 2008 som jeg fik gratis ut av 2007 versjonen og f-secure stoler jeg 120% på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå