Frutiger Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har hørt noen løse rykter om at Canon er rett rundt hjørne med en oppgradering av PowerShot S5 IS kamera sitt. Et som vist nok går ned litt på zoom men øker vidvinkelen, blant annet. Noen som har hørt det samme eller som vet noe mer bestemt om dette, og eventuelt når dette skjer?? Frode Lenke til kommentar
Deem Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Nei har ikke hørt om det... Men jeg syns det ville vært rart at de satte ned zoomen når de nå slipper SX-100 Som er en rimeligere versjon med 10x for å konkurere med den rimeligere Panasonic Fz-8... S5 er et Ultrazoom kamera og det tror jeg hele S serien vil forbli, og tror heller at de kommer til å øke zoomen og ikke senke den... Nå som fujifilm og panasonic har kommet med 18x zoom syns jeg at det skulle være rart om Canon senket zoomen i stedet for å øke den! Men at det er vidvinkel er ikke helt umulig... Endret 28. september 2007 av snillest Lenke til kommentar
korp Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Noen som veit hvordan Olympus SP-560UZ greier seg mot kameraene som er nevnt her? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er foreløpig ikke blitt tatt noen tester av Olympus SP560UZ som jeg vet om og det er dessuten off topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå