dioX Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har nå satt opp en pc server til og streame til min PS, så da tengte jeg som så at jeg kunne bruke n95 til det samme for morro skyld.. Bilder går fint men ikke video/ musikk. er dette fordi n95 sender for trekt eller er det andre grunner? Får bare opp "inkompatibel data" Men MP4/3 er da ikke inkompatibelt! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Få deg en microSD/miniSD adapter, så bruker du minnekort i stedenfor. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Begrens streamen din i bitrate på lyd/bilde og på bildestørrelse, så går det nok når du har redusert nok. N95 klarer ikke motta og behandle datamengden kjapt nok, tipper jeg. Jeg streamer med VLC til mine Windows Mobile telefoner, og det går fint. Endret 28. september 2007 av moskus Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Ok, da vet jrg jo til senere at det ikke fungerer med annet enn bilder. Var bare for morro skyld. og se om det gikk. Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå