kent-ru Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei! Sliter litt med å finne ut hvilken prosessor jeg skal oppgradere til. Har ASUS P5ND2-SLI (IKKE Deluxe utgaven). Leste i noen tråder her på forumet, men fant ikke noe godt svar på hvilke oppgraderingsmuligheter jeg har. Prøvde også CPU-support sidene til ASUS, men de funket jo ikke som de skal. Så jeg lurte på om det var noen her som kan hjelpe meg? Link til ASUS sider om P5ND2 MVH Kent-Ruben Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Asus P5ND2-SLI CPU support list: http://support.asus.com/cpusupport/cpusupp...model=P5ND2-SLI Den støtter IKKE Core 2 Duo, om du lurte på det. Endret 28. september 2007 av Caze Lenke til kommentar
kent-ru Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Takk for svar Caze! Ettersom jeg kan se er det veldig vanskelig å få tak i disse prosessorene nå om dagen... Men har tråd på denne: Intel® Pentium® Processor Extreme Edition 840 I følge CPU-support listen skal den fungere på dette hovedkortet. Noen som har invendinger eller erfaring med denne kombinasjonen? Hadde vært flott med et godt svar her, så jeg ikke ryker på en smell Tusen takk igjen! Kent-Ruben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå