haakonts Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) OBS Store filer! (Redigert: Det er noe galt med dette bildet, ser ikke sånn ut på skjermen i PS.) Takknemlig for tilbakemeldinger Endret 27. september 2007 av haakonts Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det første er skikkelig flott med sin strenge komposisjon og totale symetri. Det er et av de beste eksemplene av arten jeg har sett på en stund. Gratulerer med oppdagelsen av et flott objekt, og god gjennomføring. De andre synes jeg er heller triste eksemplarer, uansett hvordan det siste ser ut på noen som helst skjerm. Lenke til kommentar
preje Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja det første var det virkelig klasse over Lyset og silhuetten gjør det til et virkelig spennende og interessant bilde. Blir sittende å se lenge på det. Upåklagelig symetri også. En innertier dette her Jeg skulle gjerne sett bildene i litt mindre størrelse, noe som passer skjermen bedre. Kjipern å måtte scrolle seg rundt i bildet. Bilde 2 var ikke så spennende, egentlig ganske vanlig. Bilde 3 var greit nok, men det mangler liksom noe syns jeg. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 wow det første var bare kjempe! Men hvorfor legge det ut så digert? Lenke til kommentar
slk^ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Når det står at det er store bilder, gidder jeg ikke engang klikke på dem. Men det første ser virkelig bra ut i thumbnail, elsker symmetriske og rene bilder. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Det første bildet får meg til å stoppe opp, symmetrien er upåklagelig. De andre har jeg ingen kommentar til. Imidlertid har jeg en liten utfordring til deg; skaler bildene dine før du legger dem ut. Edit: CTRL+ALT+I er dine tre magiske tastetrykk Endret 28. september 2007 av Dolce_vita Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 synes også det første var fint, hvor det grenser mot grafikk mer enn foto. Det minner meg dog veldig om en post i Flickr-blog'en for en liten stund siden. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg syns også det første var stilig. Godt gjennomført. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Fine bilder, må slenge meg på å si jeg likte det første best. Som sagt har det en utrolig spennende symetri form! Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 synes også det første var fint, hvor det grenser mot grafikk mer enn foto. Det minner meg dog veldig om en post i Flickr-blog'en for en liten stund siden. 9605305[/snapback] Tøft, hadde ikke sett de før! Bildene er resultatet av en spontan og uventet time med godt lys og tid til å ta bilder som bare dukket opp en ettermiddag. Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå