haakonts Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 OBS: Store filer! Vi gjerne ha tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Rene og pene bilder, men jeg ville tatt meg den friheten å klone bort den søylen under bobla, men beholdt den lille antydningen til bebyggelse. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Rene og pene bilder, men jeg ville tatt meg den friheten å klone bort den søylen under bobla, men beholdt den lille antydningen til bebyggelse. 9591207[/snapback] Takk, jeg lå å krøp rundt den forbaska bilen uten å finne riktig vinkel. Har et sånn litt ugrunnet motstand mot å klone vekk store ting i bilder i hodet mitt, så ville gjerne finne bildet uten å måtte ta vekk noe. Fant det ikke denne gangen dessverre. Håkon Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Klon i vei. Det er da ikke så forferdelig. Jeg regner ikke med at disse bildene er dokumentasjon av omgivelsene du har fotografert, men at de er ment å fungere selvstendig som et uttrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå