carwash Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Hei PC-en til mine foreldre døde i går og de trenger en ny en så fort som mulig. Er ute etter en 2-kjerneløsning med 2 gig minne og et fint kabinett som ikke gir fra seg noe lyd. Om grafikk er integrert på hovedkort er det ingen ulempe. Kan noen hjelpe meg med et forslag på: Hovedkort med (helst) 2x ata, integrert skjermkort, lydkort osv (gjerne også firewire) og om mulig ingen vifter. Ram som står til hovedkort og cpu. Cpu (intel er vel å foretrekke) Kabinett med strømforsyning som ikke lager for mye bråk. Evt vifteløst skjermkort om dette ikke er på hovedkort. (Det skal ikke spilles spill på PC-en, men det er jo en fordel om den en eller annen gang i tiden klarer å kjøre vista med fancy animasjoner..) Har prøvd å plukke sammen en maskin med deler som datakjeden og mamoz i trondheim har på lager, men det er veldig begrenset hva man får til med det. På forhånd takk Simen Edit: Jeg ser for meg at man klarer å finne noe til en 3-4000 som er brukbart. Som alltid, jo billigere jo bedre. Endret 27. september 2007 av carwash Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Du sier ingenting om budsjett? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Uten budsjett kan vi ikke hjelpe deg så mye. EDIT: litt sein der... Endret 27. september 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå