:utakt Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 1. Blackest Eyes 2. Fear of a Blank Planet 3. Pure Narcotic 4. Open Car 5. Way Out of Here 6. Sentimental 7. Heartattack in a Layby 8. Even Less 9. Arriving Somewhere (but not here) 10. Shesmovedon 1-3 er jeg sikker på. De andre blir litt tilfeldig. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Sitter og ser på Arriving Somewhere.. live-dvd'en. Fantastisk, men vet noen hva det er Steven Wilson gjør med fingrene / hånden hele tiden? Er det bare en bevegelse eller er det et tegn på en måte? Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Min topp 10-liste blir nok seende slik ut: 1. Anesthetize 2. Trains 3. A Smart Kid 4. Blackest Eyes 5. Drown With Me 6. Shesmovedon 7. Piano Lessons 8. Slave Called Shiver 9. Mellotron Scratch 10. Collapse the Light Into Earth Endret 3. august 2008 av excel Lenke til kommentar
skraml Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 http://i7.photobucket.com/albums/y292/Loze...20Tree/mc20.jpg Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Steven Wilson er litt av en kar ja. Med hodet på rett plass. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vet ikke om jeg skal putte dette her, men det høres lovende ut Nytt Steven Wilson album Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Minnet meg om Porcupine Tree det der. Kan sikkert bli et spennende album. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Dette blir awesome! Gleder meg til November Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Gratisbladet Spirit ga Nil Reccuring en 2'er. Enkel og grei konklusjon på det der, tulleblad:D Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Vet ikke om jeg skal putte dette her, men det høres lovende ut Nytt Steven Wilson album Hvordan har jeg ikke fått med meg det der? Det hørtes virkelig lovende ut. Hvordan får fyren tid til alt? Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Han er et geni. Trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 er ikke lenge siden jeg begynte å høre på disse, men fy flate så bra de er. helt klart største funnet jeg har gjort på år og dag. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Litt mer av det kommende albumet til Steven Wilson. Høres helt utrolig bra ut, spesielt delen etter vokal/piano delen. *gåsehud* Lenke til kommentar
someOen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det er vakkert. Synd eg ikkje fikk forhåndsbestilt det, spesial-cd-forhåndsbestilling-saken er utsolgt. =( Dette albumet kjem til å eie. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bestilte for ca en uke siden. Neste versjon kommer ikke før tidlig neste år visstnok. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gwwarrghl-. gwargghlbugl. gwaaarg. Det frister å laste det ned når det kjem ut no. Eg kjem uansett til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bestilte jeg også. Faen, blir costly men garantert verdt det. blir vel en 400kr + moms etc. Men, så blir jeg en av 3000 som har special edition da Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Porcupine Tree har noen par kjempebra sanger, men jeg har fjernet de fleste fra iPoden min. Føler at musikken blir slitsom å høre på, og ... det virker som de, spesielt Winson prøver å virke smarte på den "skjønner-du-ikke-hva-det-hele-gjelder-så-er-det-du-som-er-dum-ikke-vi" måten. F.eks Radioactive Toy. Men sanger som Blackest Eyes, Trains, Halo, The Sky Moves Sideways 1 & 2 hører jeg på ofte. Endret 9. februar 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Porcupine Tree kommer med nytt album! Nyheten er kanskje noen dager gammel, men verdt å fortelle her likevel. Jeg gleder meg noe enormt. De kommer neppe til å skuffe. Det kommer i september i år, det er bekreftet på hjemmesidene til PT. Skal bli herlig med nytt album! EDIT: Rettet feilinfo/tabbe. Endret 25. februar 2009 av The Grand Vizier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå