Zeph Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kan jo ikkje vurdere ei låt ut frå ein redigert versjon som mangler halvparten. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skal ikke dømme hele låta etter klippet vi fikk nei, men om man gjorde det vil fullversjonen bli kjempebra! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Edit: Speik, ikke hver dag jeg ser noen fra Levanger som liker bra musikk... Vi er definitivt en sjelden rase ja.. Er du herifra? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Vanskelig å dømme frå 5/11 min, da. Sjølv tykkjer eg den høyres konge ut. Sidan du ikkje skriv nynorsk til vanleg, vil du kanskje setja pris på at eg rettar deg? *han høyrast Ver forsiktig med å bruke ordet "den" på nynorsk. Ofte bør det eigentleg stå "ho" eller "han" der. Når det gjeld songen, tenkjer eg det skal bli interessant å høyra han i konteksten. Skuffa er eg ikkje, iallfall. Veit nokon om delane på tittelsporet skal bli spalta opp, slik som på Dream Theater - Six Degrees of Inner Turbulence? Ja, den er delt opp i 18 deler. Hele CD1 er 55 minutter lang. Time Flies er den lengste låta på over 11 minutter. Ellers er det 4 sanger på CD2. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Sidan du ikkje skriv nynorsk til vanleg, vil du kanskje setja pris på at eg rettar deg? Takk, skal prøve å hugse det. No har eg billettar til PT i Sverige! Eg er ein lykkelig person. Endret 10. august 2009 av someOen Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er litt usikker angående sangen. Hvordan den blir i forhold til resten er helt avgjørende. Minner egentlig litt om Trains... Edit: Speik, ikke hver dag jeg ser noen fra Levanger som liker bra musikk... Det finnes noen til Når det gjelder sangen så er den vel helt ok, men som folk sier så er det meget vanskelig å dømme deler av en sang når du ikke har hørt hele. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hørt time flies et par ganger nå og den blir bare bedre og bedre, akkurat som trains ble. Linkte den ikke noe særlig i begynnelsen den heller. Ellers, for de som ikke har lest det så kom jeg over denne før idag. Fikk meg til virkelig å måtte ha albumet ASAP. Vil høre! Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vinyl-utgåvene (ei vanleg og ei spesialutgåve) er klar til bestilling hjå tonefloat her, om nokon skulle vera interessert i denslags. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Da var den bestilt Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Gleder meg sinnsykt til det nye albumet! Har hørt på Time Flies-editen som er posta lenger opp tredve-førti ganger siden i går, og jeg blir ikke lei. Godlåt! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 For de som ikke har fått det med seg kommer Porcupine Tree til å slippe en helt fantastisk plate nå snart. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Det er vel det de siste sidene har handlet om Endret 1. september 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Fire av sangene fra The Incident er blitt rippet fra en polsk podcast (det er fullt lovlig å laste ned)! Spørs hvor mange av dere som klarer å vente til hele albumet kommer. Jeg klarer ikke.. :l Laster ned nå! Link Kilde Endret 1. september 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Never! Skal vente til eg står med albumet i hendene. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Minner også om at Amazon har sluppet nye samples av alle sangene. Det er visstnok ulike deler av sangene enn MySpace-samplene. Scroll helt ned: http://www.amazon.de/Incident-Porcupine-Tree/dp/B002GZQY6Q/ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Minner om at jeg hintet til at hele albumet har lekket i posten min ovenfor. Gled dere! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Mhm, Etter å ha hørt gjennom synes jeg disse er de klart sterkeste: The Blind House, Great Expectations, Drawing the Line, Time Flies of I drive the Hearse. Har ikke kommet meg over på disc 2 enda dog. På motsatt side av skalaen finner vi Yellow windows of the evening train. Mulig den vokser på meg, men umiddelbart synes jeg den er kjedelig Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Vinyl er bestilt og gleder meg stort! Lenke til kommentar
Viivac Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Limited ed. vinylutgaven bestilt for lengst og jeg gleder meg som en unge, som alltid når PT slipper noe nytt! Time Flies er simpelthen fantastisk. For ei knallskive dette er, som alltid. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Your order for The Incident (2CD) (w/ Play.com Exclusive Free Download Track) - Porcupine Tree has been posted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå