Turd Ferguson Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Kjøpte meg nettop en WD 120GB 8MB HD fra Pcutstyr.no Da jeg skulle installer denne i pc'en begynnte problemet: Når jeg bootet opp, begynnte HD'en og spinne opp til altfor høy hastighet, før den begynnte å hakke litt før den spant seg ned igjen. Jeg kunne starta en støvsuger i samme rommet uten å høre det! Skrudde selvfølgelig av pc'en med en gang. Testa disken i en annen pc og fikk samme resultatet. Har montert en del harddisker gjennom årene men ikke vært ute for noe sånt. Er det noen som har vært borti samme problemet, som kan bekrefte at disken er defekt? Har sendt mail til Pcutstyr, men ting tar tid... Takker for hjelp på forhånd! Turd. Lenke til kommentar
Turd Ferguson Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Er det virkelig INGEN som har hatt samme problemet??? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Er det virkelig INGEN som har hatt samme problemet??? Virker disken som den skal da? Eller har du ikke prøvd om du finner den i bios. Lenke til kommentar
Turd Ferguson Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Biosen finner den ikke når den starter opp, står og søker men finner ingen ting. Har ikke prøvd å gå i dos, for å kjøre fdisk, eller starte opp windows heller. Sånn som det låter i disken, tør jeg ikke ha den på så lenge! Har også lillebror på 80gb, men den var det ikke noe krøll med! Pcutstyr har jo heller ikke gitt lyd fra seg, blir vel nødt til å ringe deres 820-nr, er jo moro det! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Biosen finner den ikke når den starter opp, står og søker men finner ingen ting. Har ikke prøvd å gå i dos, for å kjøre fdisk, eller starte opp windows heller. Finner ikke bios disken din trenger du ikke prøve å installere win eller bruke fdisk. Om ikke bios'en finner disken kan du ha kobblet feil eller den er kapput. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå