Fromage Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har fått klemt sund skjermen på en ny E65 Nokia. Det er ikke sprekk i frontglasset men i lcdskjermen bak frontglasset. Ergo er skjermen ødelagt. Det ser ut til at mobilen ellers virker. Men jeg får bare svart bilde. Jeg kjøpte den hos Tele2 for 999,- med abo. Skal jeg kjøpe ny må jeg ut med 3200,- uten abo. Vil det lønne seg å reparere den? Siden det ikke er garantisak kan jeg vel bare levere den på et verksted i Trondheim. Noen som vet om noen raske og bra verksteder for nokia i trondheim? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Om du ringer et av nokias service-verksteder får du pris. Det skal finnes i trondheim også. Tror ikke det er såå dyrt, mne du kan jo prøve å ringe. Tror det var 600kr for N73 i oslo. Lenke til kommentar
mskancke Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Telehuset på Leangen (bak KBS senteret) er et autorisert Nokia verksted. De tar 900,- for display skifte. Ta med deg kvittering! Mvh Marius Edit: ja, det lønner seg å skifte display enn å kjøpe ny Endret 29. september 2007 av mskancke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå