Gjest askergutt Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 hvor lenge er hasjen i kroppen? enn kompis av meg sa at han leste på nettet at det ikke satt i mange dager når det var lengesiden man hadde røkt sist. jeg tror det er lenger i kroppen, hvem har rett. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 THC vil ikke sitte mye lengre enn en uke i kroppen. Det vil derimot befinne seg endel nedbrytingsprodukter i kroppen opptil en mnds tid etter siste inntak. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 er det ikke forskjelig om de tar urin eller blodprøve? jeg spurte han om hvilke side han leste på. han sente link til www.erowid.com jeg sitter på en familiepc så jeg tørr ikke å sjekke den siden. kan noen se hva det står om testing der? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 hvor lenge er hasjen i kroppen? enn kompis av meg sa at han leste på nettet at det ikke satt i mange dager når det var lengesiden man hadde røkt sist. jeg tror det er lenger i kroppen, hvem har rett. 9590774[/snapback] Hvis kompisen din røyker hasj så gir du han en god omgang med bank, og sender han på avvending Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Detection Period in Urine: Single Use : 1-6 days Weekly Use : 3-9 days Daily Use : 7-30 days Hasj er ikke så farlig, alkohol er da like ille. Å jeg har anelse på at trådstarter selv tar seg en blås, hehe Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ca 1-2 uker i kroppen hvis han ikke hra røket noe særlig før, rundt 4-6 uker hvis han har røket en del. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 THC vil ikke sitte mye lengre enn en uke i kroppen. Det vil derimot befinne seg endel nedbrytingsprodukter i kroppen opptil en mnds tid etter siste inntak. 9591025[/snapback] stemmer.. kommer litt ann på hvor mye han/ røyker også har du en joint i måneden så vil det forsvinne fortere en 3 i uka. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jepp, kommer nok ann på generel-helse også. Om man er bra trent med mye forbrenning etc har nok også noe og si. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Detection Period in Urine: Single Use : 1-6 days Weekly Use : 3-9 days Daily Use : 7-30 days Hasj er ikke så farlig, alkohol er da like ille. Å jeg har anelse på at trådstarter selv tar seg en blås, hehe 9591726[/snapback] Står det noen plass at det ikke er han det handler om=? Lenke til kommentar
Gjest askergutt Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 men om man har røyka det 3-4 gange. men det er minst en månte i mellom hver gang. hvor lenge tror dere det sitter da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) men om man har røyka det 3-4 gange. men det er minst en månte i mellom hver gang. hvor lenge tror dere det sitter da.9592578[/snapback] Som det allerede er nevnt i tråden opptil flere ganger, det vil ta rundt 2 uker før du kan være sikker på at man ikke har høye nok verdier av THC i urin. Det tar imidlertid lengre tid, opptil 5-6 uker, hvis man røyker ofte. Én gang i måneden er ikke ofte, THC og de andre virkestoffene vil da være helt ute av kroppen din innen du tar deg en ny joint.Forøvirg rimelig patetisk svar av medlem-130744, av flere grunner. For det første er ikke cannabis avhengighetsskapende, eventuelle symptomer på abstinenser kommer av psykisk avhengighet. Da er det ingen vits å dra på avrusning.For det andre er det en stor forskjell mellom å bruke og misbruke et rusmiddel. Å røyke cannabis hver dag er misbruk, på akkurat samme måte som man ikke drikker alkohol hver dag. Å ta seg noen halvlitere eller en joint en gang i blant er ikke misbruk.Hvis du mener at en person som røyker cannabis én gang i måneden burde bankes opp, så burde du virkelig revurdere ditt syn på virkeligheten. Trangsynte mennesker er bare provoserende. Endret 24. november 2013 av Zeph Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) er ganske sikker på at det står hvor lang tid dette tar på steroider.net Edit: leif snek seg inn Endret 28. september 2007 av -hauken- Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) oops sry modertator. ble overasket når jeg så at det kunne bli i kroppen i flere uker hvis man røyket daglig! Endret 28. september 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Dette er IKKE en diskusjon rundt hvorvidt hasj er lurt eller ei. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Detection Period in Urine: Single Use : 1-6 days Weekly Use : 3-9 days Daily Use : 7-30 days Hasj er ikke så farlig, alkohol er da like ille. Å jeg har anelse på at trådstarter selv tar seg en blås, hehe 9591726[/snapback] Står det noen plass at det ikke er han det handler om=? 9592219[/snapback] Står det noen plass det er han det handler om ? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Etter å ha fått besøk av en narkohund på toget fra Stockholm forrige uke, kom jeg til å tenke på hvor ømfintlig nesen er på slike søte firebente skapninger. Kan de lukte hasjen du røykte dagen før f.eks ? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jepp det kan de. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) La meg illustrere, Spartan, med følgende fortelling: Klassen vår på klassetur til London. En av dagene var vi på Hard Rock Cafe sitt "gitar-museum" hvor det står utstilt en rekke gamle kjente gitarer og andre instrmenter fra forumds tider. En av de mer gitarinteresserte i klassen fikk til og med holde og "spille" på Jimi Hendrix Flying V-gitar. Uansett, så vet jo vi som kjent at Jimi Hendrix røykte hasj. Og to dager senere når klassen landet på Flesland i Bergen, ble denne klassekameraten sniffet opp av narkohunden og måtte inn til avhør av politiet. Så da hadde altså hasjlukten gått fra Jimi Hendrix sin hasj til gitaren som så har stått i mange år, som så videre har smittet over på vår kamerat som da har blitt stoppet av narkohunden. Sjansene for at du blir tatt om du har røykt dagen før ville jeg da tro er ganske formidable. Det ville faktisk overaske meg om du eksempelvis greide ikke å bli tatt. Endret 29. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Bra at jeg ikke røyker noen annet enn vanlige nikotinsigaretter da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Bra at jeg ikke røyker noen annet enn vanlige nikotinsigaretter da 9600073[/snapback] Indeed. Man kan argumentere for at hasj ikke er skadelig, men det er fortsatt ulovlig. Så det gjelder å holde seg på til loven her i verden, og om man er uenig i den, kan man prøve å endre den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå