Ducki Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei! Jeg har akkurat fått mobilen min tilbake fra reprasjon, det er en Nokia N95. De hadde byttet skjerm på den, men når jeg slo den på så var skjermen utrolig mørk, og da jeg prøvde å stille opp lysstyrken skjedde det ingen ting. Hva mener dere jeg burde gjøre? Eller er det noen som vet noe jeg kan gjøre utenom å sende den tilbake? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Høres ut som noe ikke er som det burde være da egentlg Lenke til kommentar
Chivas610 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Du har ikke glemt å ta av eventuell dekkpapir da Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Omg. Er det virkelig mulig å få tak i noen som kan svare meg sakelig ?! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Den skal jo ikke være sånn, da hadde jeg klagd til de som skulle fikse den evnt Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Den skal absolutt ikke være slik! Gå rett tilbake og krev å få den byttet igjen, og hvis de nekter, kommer du tilbake med en annen N95 og sammenlignes... Du har rettigheter; bruk de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå