Gå til innhold

Skal eg kjøpe Guitar hero III til PS2 eller 3?

Mountain

Anbefalte innlegg

På PS2 har eg 2 gitarer, GH1 og GH2. Og har storkost meg med begge spillene :)

På PS3 har eg ingenting, og eg må kjøpe enda en gitar som støttes av PS3 hvis eg skal spille multiplayer på PS3 versjonen, men med tanke på at det kanskje blir bedre lyd, nye features, nedlastbare sanger og innhold på PS3 versjonen, så klarer eg ikke å bestemme meg for hvilken konsoll eg skal kjøpe GH3 til.

PS2 eller PS3? :mrgreen:

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan (og bør) komme nedlastbare låter etter release da, til Ps3. I tillegg har ps3-versjonen online-play, så er du ikke avhengig å ha kamerater på besøk for multiplayer.

Jeg er i samme situasjon som deg, kommer ganske sikkert til å velge ps3-versjonen.

Håper bare en av mine gamle gitarer fungerer på ps3 snart.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

Begge versjonene skal være like i utgangspunktet, men med PS3-versjonen får du enklere tilgang til både online play og nedlastbare låter, som kort sagt vil si det er større muligheter for utvidelse utover det som kommer med spillet i utgangspunktet. Var jeg deg, hadde jeg helt klart spandert på meg PS3-versjonen :)

Lenke til kommentar
Isted for å kjøpe Guitar Hero, så burde du heller kjøpe rock band. Der kan du velge mellom å synge spille bass, guitar eller tromer og lage et band online  :thumbup:

innlegg 100  :)

9596649[/snapback]

Egentlig ikke. Sangene som er bekreftet til Rock Band når ikke GH3's setliste opp til tærne engang!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Isted for å kjøpe Guitar Hero, så burde du heller kjøpe rock band. Der kan du velge mellom å synge spille bass, guitar eller tromer og lage et band online :thumbup:

innlegg 100 :)

Nå kommer Rockband med nye nedlasbare sanger hver eneste mnd etter release da.

Når MTV er med på spillet sier det seg jo selv at sangene vil bli mange! Ser veldig frem mot nedlasting av hele album fra bla The Who og Metallica!

Guitar Hero 3 ville jeg uten tvil kjøpt til PS3! Det kommer til å bli mye nedlastbare sanger og i tillegg er grafikken mye skarpere og "nøyaktig" enn ps2 utgaven.

Kjøp Guitar Hero 3 på PS3 i år og Rockband til neste år ;-)

Lenke til kommentar

Vil nok bare kaste meg på det alle de andre har sagt. Ville gått for PS3 versjonen ja. Trådløs kontroller (det er det muligens på PS2 og) og mulighet for nedlastbart inhold burde ikke gjøre det så vanskelig, spesielt ikke med tanke på at det blir bedre lyd og bilde. spesielt hvis du har bra anlegg og HDTV, da er det egentlig ikke et valg engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...