furu Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Tenkte å kjøpe meg en PS3 pakke i morgen. Tingen er at jeg ikke er så ivrig etter å spille verken Motorstorm eller Resistance. Hva er sjansen for at jeg får solgt disse spillene til en ok pris? Hva med den ekstra kontrollen? Ikke se på dette som en salgsannonse. Det fikser jeg på bruktmarkedet eller passende sider og håper at tråden min ikke blir stengt Trenger bare litt hjelp når jeg vurderer å enten kjøpe pakken og selge litt utstyr eller importere kun maskin. Setter pris på alle svar. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hvis det er noen andre PS3-spill du er interessert i så kan du bytte de på www.bytteklubben.no Ellers vil jeg tro du får solgt de. Men ikke for så mye mer enn at du har råd til ett spill for prisen du får solgt de to for. Lenke til kommentar
furu Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Tenkte at det kanskje var mulig å få 250-300 for hvert spill og 400 for kontrollen. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Tipper du får solgt spillene på EBgames for rundt 300 kr. Kontrollen vet jeg ikke hvor du får solgt, men det kan jo hende at EBgames tar imot den også. Endret 27. september 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
dioX Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 siden disse spillene er i den "starter-packe'n" kan du ikke forvente og få all verdens for dem siden de fleste som har PS3 nå alleede har disse spillene.. og di blir solgt overalt på nettet(nesten gratis) men du kan jo slenge dem ut på bruktmarked, qxl eller noe og se hva du får.. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvorfor kvitte seg med dem? Man får ikke allverden for dem, og Motorstorm og Resistance Fall of Man er begge ganske bra spill... min mening da Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kontrolleren får du ny for 379,- nå, så 400,- kan du glemme... Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kjøp den fra mpx.no, yaha.no elller siba. Der koster den 5499 kr (mpx.no), 5445 (yaha.no) og 5499 (siba) så slipper du og selge den ekstar kontrollen og de to spillene Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tror de spillene kommer til å være de første som går Platinum, så tror ikke du kommer til å få så mye for dem, ihvertfall ikke om forseglingen er brutt. :-) Men du kan jo høre med betjeningen i butikken om du kan få med noen andre spill istedenfor, skader ikke å spørre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå