XtrubioR Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 hei. jeg skal nok anskaffe meg en 100nx (jaja ikke klag på utseende, fin førstebil sier jeg) og finner ikke noe tuning noe sted:S Bilen yter 75kw (102hk) og er en 1.6l motor. hvis noen vet om en plass (nettside, helst norsk) med info /web-shop med trim/tuning til nissan 100NX, så svar er du snill takker for svar mvh David Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Der vettu hehe etter et lite google søk:D Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Der vettuhehe etter et lite google søk:D 9590457[/snapback] fail. Jeg sa ikke styling, men trim. som effektanlegg o.s.v Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Der vettuhehe etter et lite google søk:D 9590457[/snapback] fail. Jeg sa ikke styling, men trim. som effektanlegg o.s.v 9593809[/snapback] OOOPS tuning osv hehe. gikk litt fort fram der gitt:/ Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 so. nobody knows ? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) altså.. hvis det er en 1.6 liters sugemotor så er mitt råd å la den være slik. regner med att hvis du skal ha dette til å gå bedre, så blir det dyrt. men hvis du absolutt skal trimme, så kan sikkert porting av topp, trimkam og annen eksos være en start. men dette vil nok koste mer enn det smaker. mye artigere å spare til en bil med litt motor, som f.eks en turbo bil, der kan du trimme og stå i, chip, større intercooler, større turbo osv osv. å da får du mye morro igjen for pengene! men.... dine penger og din bil.. Endret 28. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 altså.. hvis det er en 1.6 liters sugemotor så er mitt råd å la den være slik. regner med att hvis du skal ha dette til å gå bedre, så blir det dyrt. men hvis du absolutt skal trimme, så kan sikkert porting av topp, trimkam og annen eksos være en start. men dette vil nok koste mer enn det smaker. mye artigere å spare til en bil med litt motor, som f.eks en turbo bil, der kan du trimme og stå i, chip, større intercooler, større turbo osv osv. å da får du mye morro igjen for pengene! men.... dine penger og din bil.. 9596135[/snapback] vet jo såklart det. men tenkte liksom bare på effektanlegg og åpent luftfilter. men finner ikke effektanlegg noen plass :\ Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Finner noe her: http://www.atb-tuning.de/shop/Nissan-100-N...ning-71,985.htm Er litt enig med de som sier det kanskje blir bortkastet penger. Eneste stedet du kommer til å merke at du har "trimma", er lommeboka... Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Finner noe her: http://www.atb-tuning.de/shop/Nissan-100-N...ning-71,985.htm Er litt enig med de som sier det kanskje blir bortkastet penger. Eneste stedet du kommer til å merke at du har "trimma", er lommeboka... 9597358[/snapback] såppas ja. utlandet. da lar jeg bare være. hehe. får kjøpe luftfilter og endepotte for gromlyd da. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 ...også råder jeg deg til å stikke innom NCCN.no nå som du har skaffet deg nissan. Mye nissan-folk der inne, og både en og to med 100nx. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) 9597358[/snapback] såppas ja. utlandet. da lar jeg bare være. hehe. får kjøpe luftfilter og endepotte for gromlyd da. 9597369[/snapback] Ja, det ser jo smart ut på en sånn bil... Eksos kan du få svendsen til å lage, men for gudskyld ikke ta noe større en 2,5" Luftfilter får du nesten overalt, tilogmed på biltema... Eksos og luftfilter gir deg kanskje 3-4hk ekstra... skaffer du grenrør og kam i tillegg, så blir det noe mer... kanskje 10-15hk... Ellers så er det jo mere en nok effekt i den bilen til å være førstebilen din Endret 1. oktober 2007 av cossiemk1 Lenke til kommentar
exs Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Der vettuhehe etter et lite google søk:D 9590457[/snapback] fail. Jeg sa ikke styling, men trim. som effektanlegg o.s.v 9593809[/snapback] OOOPS tuning osv hehe. gikk litt fort fram der gitt:/ 9594979[/snapback] hehe det er mange i den yngre garde som tror at tuning og styling er det samme feks. en frontfanger gir 50hk+ skjørter 20hk+ klistermerker 5hk+ osv...osv.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Der vettuhehe etter et lite google søk:D 9590457[/snapback] fail. Jeg sa ikke styling, men trim. som effektanlegg o.s.v 9593809[/snapback] OOOPS tuning osv hehe. gikk litt fort fram der gitt:/ 9594979[/snapback] hehe det er mange i den yngre garde som tror at tuning og styling er det samme feks. en frontfanger gir 50hk+ skjørter 20hk+ klistermerker 5hk+ osv...osv.. 9644160[/snapback] Jaja såpass vet jeg jo:D Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Der vettuhehe etter et lite google søk:D 9590457[/snapback] fail. Jeg sa ikke styling, men trim. som effektanlegg o.s.v 9593809[/snapback] OOOPS tuning osv hehe. gikk litt fort fram der gitt:/ 9594979[/snapback] hehe det er mange i den yngre garde som tror at tuning og styling er det samme feks. en frontfanger gir 50hk+ skjørter 20hk+ klistermerker 5hk+ osv...osv.. 9644160[/snapback] jaja men jeg fant frontfanger på tilbud, så da bestiller jeg 3 stk! 150 hk. (doh) Lenke til kommentar
exs Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 den kommentaren min var ikke ment direkte til trådstarter kunne bare ikke dy meg :!: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kjøp deg heller bil med turbo om du vill trimme. Saab har jo noen gamle turbo motorer- men vet ikke om det er noe og satse på. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvis dette er din førstebil går jeg ut ifra at du er ung og liker å få andre til å sikle på bilen din. Du burde sjekke Nismo sine hjemmesider for tuning, eller lete etter ny motor. Tror HKS har noe til 100NX også. Styling må du ikke se bort ifra. Det er en fin ting å freshe opp bilen på. Men som mange vet har styling blitt tråkket hardt ned i søla de siste årene pga. at det er Chinaproduserte "Fake" kit som ser stygt og harry ut! Jeg sier ikke at du skal ha styling men det er en fin ting å ha litt sånn småstyling. Lykter, baklykter, panser, speil osv. Jaja, dette varierer jo fra smak, bil og pengepung. Men fant en rimelig tysk nettside med NX deler http://www.joy-tuning.de/sklep/index.php?c...357c0c001770806 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvis dette er din førstebil går jeg ut ifra at du er ung og liker å få andre til å sikle på bilen din. Du burde sjekke Nismo sine hjemmesider for tuning, eller lete etter ny motor. Tror HKS har noe til 100NX også. Styling må du ikke se bort ifra. Det er en fin ting å freshe opp bilen på. Men som mange vet har styling blitt tråkket hardt ned i søla de siste årene pga. at det er Chinaproduserte "Fake" kit som ser stygt og harry ut! Jeg sier ikke at du skal ha styling men det er en fin ting å ha litt sånn småstyling. Lykter, baklykter, panser, speil osv. Jaja, dette varierer jo fra smak, bil og pengepung. Men fant en rimelig tysk nettside med NX deler http://www.joy-tuning.de/sklep/index.php?c...357c0c001770806 Og siden du sier at styling har fått dårlig rykte fordi mange setter på stygg styling på bilene sine: Kan du vennligst fortelle meg hva som ser bra ut på den siden du viste til? Litt nysgjerring da jeg ikke fant noe som så ut som noe annet enn billig Kina-styling. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Hvis dette er din førstebil går jeg ut ifra at du er ung og liker å få andre til å sikle på bilen din. Du burde sjekke Nismo sine hjemmesider for tuning, eller lete etter ny motor. Tror HKS har noe til 100NX også. Styling må du ikke se bort ifra. Det er en fin ting å freshe opp bilen på. Men som mange vet har styling blitt tråkket hardt ned i søla de siste årene pga. at det er Chinaproduserte "Fake" kit som ser stygt og harry ut! Jeg sier ikke at du skal ha styling men det er en fin ting å ha litt sånn småstyling. Lykter, baklykter, panser, speil osv. Jaja, dette varierer jo fra smak, bil og pengepung. Men fant en rimelig tysk nettside med NX deler http://www.joy-tuning.de/sklep/index.php?c...357c0c001770806 Og siden du sier at styling har fått dårlig rykte fordi mange setter på stygg styling på bilene sine: Kan du vennligst fortelle meg hva som ser bra ut på den siden du viste til? Litt nysgjerring da jeg ikke fant noe som så ut som noe annet enn billig Kina-styling. styling har jo jeg. carcept. <-- min bil Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Motorkoden din er GA16DE. Samme som i sunny og almera. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=845020 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå