VetleRsport Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 har kjøpt meg prosjektor og hjemmekino annlegg men det er ikke "s-video" kontakt på dvd spilleren.. Hvordan skal jeg da koble den til prosjektoren?? Hvis jeg tar en sånn boks der det er rød, gul og hvit kobling og kobler inn den gule s-video kontakten der og andre enden til prosjektoren blir det da bilde? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 hvilken projektor har du, og hvilke utganger har du på dvd-spillern? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 hvilken projektor har du, og hvilke utganger har du på dvd-spillern? 9590066[/snapback] på dvd spilleren har jeg: scart utgang (der tenkte jeg å koble den "boksen" i) rød og hvit og tilkobling til antenne til radio..... Prosjektoren: 2x vga inn 2x vga ut 1 svideo 1 annen type av svideo en sony x ga vpl ex3 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) da trenger du bare en overgang fra scart kontakten som deler opp scarten til svideo+composit(gul)+lyd(hvit og rød). Scarten inneholder nemmelig både composit og svideo. Det kan hende at du må inn i instillingene i dvdspilleren og velge at det skal være svideo ut. Det blir ganske mye bedre bilde med svideo enn med composit. edit: feks en slik en. Får kjøpt sånne på Elkjøp/Expert/biltem/Clasohlson you name it. Har de lyd/bilde-ting har de som regel slike. Endret 27. september 2007 av Xell Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) oki men hvis jeg kjøper denne: og denne: og kobler den "rare" inn i den "boksen" og den gule inn i prosjektoren da er det ok? Endret 27. september 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 skjønte litt mere nå ja.. da kjøper jeg den "boksen" og denne kabelen for det var denne det ble best bilde med? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 den lange ledningen er for å ta composite signalet ut fra svideo. så da får du et dårligere bilde på projectoren. Så siste alternativet er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå