Gå til innhold

"hoppete" kontroll på lock on(hva er problemet)

Anbefalte innlegg

prøver meg på lock on for ente gang. men når jeg skal fly, er joysticken ikke helt god, jeg må drive å flytte den mye for å flyet skal lystrer, og å holde flyet rett er problematisk flyet hopper på en måte opp og ned, og jeg må justere på det hele tiden når jeg flyr, når jeg skal sikte meg inn(på bakken) driver også flyet og hopper opp og ned.

har en gammel sidewinder sak, er det bare en som er for gammel og dårlig. eller er det realismen på spillet som får kontrollene til å være så rare

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller dette med Thrustmaster Cougar, og det er fin flyt og jevn bevegelse, ikke noe hopping her.

De russiske flyene derimot har ikke auto trim, dette gjør at om du flyr raskt vil flyet automatisk trekke oppover (generere løft) og det motsatte ved lav hastighet. Kan det være dette du opplever? "Learn to love it" sier MIG 29 pilotene, takk gud for teknologi og F-15 sier jeg ;-)

Lenke til kommentar
da var da!!

prøvde F15 og alt gikk kjempe bra, alle kontrollene var glatte og fine, kunne fly rett over tree toppene, ingen problemer, så prøvde jeg igjen, samme mission samme fly.

nå er konrollene helt umulige, flyet spretter tilbake hver gang jeg prøver å gjøre noe

9594520[/snapback]

Er nok mest sannsynlig slitte potmetre fulle av støv og annet rask. Har du foresten prøvd å legge inn nyere driver og sentrert stikke på nytt? Gjøres under kontrollpanel, joystick tror jeg. Har selv en eldgammel Microsoft Sidewinder Pro 2. Eneste med den er at throttle er litt upresis. Skyldes potmetre. Skal uansett ha meg Saitek X52. Skal være en rimelig bra stikke. Ellers kan det anbefales at man leser hele manualen (og ikke bare leser men forstår) på 174 sider. Er MASSE og sette seg inn i. Forskjellige radarmulighter, forskjellige missiler, når du skal sende avgårde en rakett, når du skal bruke hvilken type radar, jamming, tatisk flygning og unnamanøver. Hvis ikke "home on jam", "ECM pod", "BVR mode" sier deg noe så må du lese manualen. Dette er ikke et arkadespill! :)

Spiller selv masse Lock On, dogfights med kompiser er knall og spiller også B.O.B II W.O.V og iL2 1946. Masse masse morro med slike simspill! :) Er også et veldig bra "community" og det beste forumet finner du her:

http://forum.lockon.ru/forumdisplay.php?f=33

Endret av FunkyMan
Lenke til kommentar

Spiller Lock on ja.

mye å sette seg inni å jeg har ikke helt fått det til enda:S

fant ut at traing var en goe ting selv om at du må lese for å forstå det, hadde kansje vært bedre med at du måtte gjør selv men men..

vis noen spiller det over hamahci eller noe sånt så er jeg med(Pm mg Hamhaci nett)

prøvde å se om spille funka over nett men fant vis ingen servere eller hva som var problem da.

Mitt spill kjøre fint somregel er når jeg har autopilot og når jeg tar den av at det kan vær vanskeligt åstyre men da trykker jeg bare intenst på "A" for å ta av å på autoP noen ganger funker det. bør kanskje prøve det du og=)

Lenke til kommentar
Spiller Lock on ja.

mye å sette seg inni å jeg har ikke helt fått det til enda:S

fant ut at traing var en goe ting selv om at du må lese for å forstå det, hadde kansje vært bedre med at du måtte gjør selv men men..

vis noen spiller det over hamahci eller noe sånt så er jeg med(Pm mg Hamhaci nett)

prøvde å se om spille funka over nett men fant vis ingen servere eller hva som var problem da.

Mitt spill kjøre fint somregel er når jeg har autopilot og når jeg tar den av at det kan vær vanskeligt åstyre men da trykker jeg bare intenst på "A" for å ta av å på autoP noen ganger funker det. bør kanskje prøve det du og=)

9660419[/snapback]

De aller fleste spiller online over Hyperlobby. Søk på hyperlobby på www.google.com så finner du nedlastning der et sted. Tar 5 min maks å registrere seg. EDIT: Link her: http://hyperfighter.sk/modules.php?name=Do...2&orderby=dateA

Hvis dere har problemer med å fly, så husk at det er et MUST med en skikkelig stikke, og da mener jeg ikke en 300 kr stikke, men vi snakker om over 1000 lappen skal du ha bra nok presisjon. Saitek X52 anbefales. Husk også at dette er en simulator og ikke et arcadespill. Mange blir lei fordi de ikke forstår alt om radar osv, men ta deg tid til spillet, les manualen, test og feil, så skjønner du fort hva slags muligheter spillet kan gi deg.

Spillet har en meget bra mission editor blandt annet og i tillegg er det mange ganger i året at man har stor spill med masse fly og svære oppdrag. Vil anbefale dette forumet sterkt: http://forum.lockon.ru/forumdisplay.php?f=33

Ellers kan dere ta en kikk på min nyeste video! :)

http://www.youtube.com/watch?v=3GZ9fyP3xoU

Endret av FunkyMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...