Coffey Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Are, du er sistemann som får lov til å ha en BMP. fil som oppgave. Ny regel nå, alle filtyper som ikke synes fra post er ugyldige. Man kan da hoppe over oppgava, og fortsette. Er så drittlei av å måtte laste de ned. Takk Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva mener du med å laste de ned? Du trenger da bare klikke på linken? Men går det greit med .png? De kan sees fra posten. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Football Manager 2007 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er Football Manager som er rett ja. Var også 07 jeg hadde i tankene, men siden jeg skrev at årstall ikke var nøye så er det vel JulianR som tar neste. Om ikke han vil så kan vel Sveer'n ta den istedenfor? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da JulianR ikke har latt seg høre ifra fyrer jeg ut neste. Versjon og lignende er ikke så farlig... Og jeg sier det igjen, jeg suger i paint Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Monopol? Aner ikke om det finnes til pc, men mener å ha sett noe lignende. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ghostbusters husker episoden i angry video game nerd Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 SimCity? Og vi har en wiener! Fyr laus;) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Heller ikke på denne er det så farlig med hvilken versjon det er av spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 hitman`? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hitman? Edit: damn to late Endret 3. desember 2007 av XitereX Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hitman er riktig ja. Danielzu får ta neste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Enter new task Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Bioshock EDIT: Av en eller annen merkelig grunn klarer jeg ikke å laste opp bilder, men jeg kan prøve her. Hvilket spill er dette? * ------- Litt enkel kanskje, men pytt. Endret 3. desember 2007 av JulianR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå