Coffey Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Beyond Mor Theresa: The Kjell Magne Edition? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Beyond Good and Evil?^^ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Hellgate London? Lenke til kommentar
barin Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Beyond Good and Evil?^^ haha hopper på den jeg å :!: EDIT: eller bibel blaster (som bart simpsons spiller i den ene episoden) Endret 31. oktober 2007 av barin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Digg Oppgave nytt forsøk: Gods highway?(eller var det en film?) Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Beyond Good and Evil?^^ Stemmer bedre med bildene enn mitt forslag, dog jeg har problemer med å se noen misjonær som symbol på godhet. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Et lite hint kanskje?? Lenke til kommentar
r88 Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Beyond Good and Evil?^^ Batnobbit hadde rett. Beyond Good & Evil er riktig svar. Gratulerer! Jeg kan forstå deg som hadde problemer med å forstå symbolet som ble brukt for godhet, men jeg vil tro at for folk flest så er Mor Theresa det nærmeste vi kommer dette.. Symbolet for ondskap tror jeg alle skjønner. Nå var dette mer en slags rebus enn "tegn spillet", men jeg håper jeg er tilgitt, og gleder meg til Batnobbits tegning. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Beyond Good and Evil?^^ Batnobbit hadde rett. Beyond Good & Evil er riktig svar. Gratulerer! Jeg kan forstå deg som hadde problemer med å forstå symbolet som ble brukt for godhet, men jeg vil tro at for folk flest så er Mor Theresa det nærmeste vi kommer dette.. Symbolet for ondskap tror jeg alle skjønner. Nå var dette mer en slags rebus enn "tegn spillet", men jeg håper jeg er tilgitt, og gleder meg til Batnobbits tegning. Hey, oppgaven var knall den. Bare irriterende at boksen til svaret står i hylla mi på en slik måte at det er umulig å ikke se det så godt som hele tiden, mens mitt forslag (som jeg i ydmykhet herved hevder var en direkte årsak til at det riktige senere ble gjettet) ligger i en boks i kjelleren. Doh! Lenke til kommentar
r88 Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Tror også du gjorde jobben lettere for han som klarte det, siden det første ordet var på plass, selv om jeg ikke hadde bekreftet akkurat det. :-) Spilte aldri Beyond Divinity, som vel var oppfølgeren til Divine Divinity om jeg ikke husker feil. Et av de mest undervurderte spillene fra den tiden. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Haha Genialt Bilde ^^ Endret 1. november 2007 av Batnobbit Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 bloodlines det er vel smiling jack som sier det Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Helt riktig, fikk spillet for to dager siden og elsker det :lovee: Din tur Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 hvilket spill Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Age of Empires 2? Lenke til kommentar
barin Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 det strategispillet i ringenes herre universet? battle for middleearth eller noe Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Er det ett av spillene i Total War serien? Endret 1. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå