Mr. ve Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nope, det er feil! Men jeg tar kveld nå, som om dere vil forsette, får zumzart ta seg av neste tegning :-) Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tenker Diablo 2, jeg Lenke til kommentar
Farmus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 førstemann til mølla tegner Lenke til kommentar
fluff Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Hehe, ta denne da. Endret 7. oktober 2007 av fluff Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) HL2/ gary's mod Endret 7. oktober 2007 av Brighto Lenke til kommentar
fluff Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Too slow bro! Det der er enten et våpen..... Eller en romstasjon. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Tilbake til fremtiden Lenke til kommentar
fluff Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jepp, Garry's mod er korrekt! Da får du posta din likevel da! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Litt off topic, men Garry's Mod er ikke et spill, men en modifikasjon til Half-Life 2, altså ikke et eget spill som vi er ute etter i denne tråden. Skulle tatt seg ut om man kunne tegne altslags ukjene modder til diverse spill. On topic: Eve Online? Freelancer? Endret 7. oktober 2007 av Flaringo Lenke til kommentar
McKack Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nå var det da et ganske relativt kjent mod, CS feks ble brukt tidligere i tråden. Lurk moar plox. Lenke til kommentar
AleksanderF92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Super Paper Mario, vil jeg tippe på Lenke til kommentar
AleksanderF92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hakke peiling og tenner på den der azz! HEHE Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nå var det da et ganske relativt kjent mod, CS feks ble brukt tidligere i tråden. Lurk moar plox. 9653790[/snapback] En mod er en mod, uansett hvordan du vrir og vender på det. CS derimot, er et eget spill nå, og ikke en mod som det var først i 1999. Lurk moar plox. NO U! Lenke til kommentar
McKack Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) CS/S er fortsatt et mod, man kan få kjøpt det seperat men uten HL/2's kjerne og systemfiler som følger med får du ikke noe ut av det nemlig. Måten filene er satt opp og alt er akkurat som hvilket som helst annet mod som kjører på HL/2. I takes all your internets. Endret 7. oktober 2007 av MaKakk Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du har rett i det du sier, men det endrer ikke faktumet at CS blir solgt som et stand-alone spill i butikkene i dag, slik som alle andre stand-alone-spill. Garry's Mod blir solgt via Steam, der du må kjøpe CS: S/Half-life 2 i tillegg dersom du ikke har det fra før. Lenke til kommentar
McKack Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Da tenker jeg vi lar det være med det. Så får nå trådstarter velge hva som er lov og ikke lov. Og siden det nå er mange timer siden forrige bildet ble postet men null respons på forslagene har kommet tar jeg meg den frihet og poster dette som et alternativ så kan vi holde på slik til Brighto kommer tilbake og evt kan få tråden tilbake på sporet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Da tenker jeg vi lar det være med det. Så får nå trådstarter velge hva som er lov og ikke lov. 9653894[/snapback] Der sier jeg meg enig. Uansett, Space Force: Rogue Universe? Kan hende jeg har blitt rundlurt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå