aspic Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Spillet er bortimot heilt sikkert eit Zelda spel, det må vere i 3D (sidan "synsvinkelen" virkar slikt) og då sit vi igjen med 4 Zelda spel: OoT, MM, WW og TP... Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Zelda som bruker Skioldet sitt og reflekterer solstråle på ei kule Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Aspic har igjen riktig, men hvilket av dem er det, og hvilket sted? Zelda som bruker Skioldet sitt og reflekterer solstråle på ei kule Ehm... Nei? Endret 6. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Det er et tempel som han har akkuratt fått lysskioldtet sitt EDIT: Det kunne vært det da xD klarer jeg å gjette det vis jeg bare har spilt OOT og MM? Endret 6. oktober 2007 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er et tempel som han har akkuratt fått lysskioldtet sitt 9652503[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er vel fra twilight princes. Det er portalen til twilight world om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er vel fra twilight princes. Det er portalen til twilight world om jeg husker riktig. 9652508[/snapback] Helt riktig! Bildet er fra Twilight Princess, nærmere bestemt i Mirror Chamber. gormers tar neste. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 ARGHG!! SATT HER I HALVTIME Å GRUBLA PÅ DET BILDET SÅ KOMMER EN GORMERS! OG BRUKER 10 SEK PÅ DEN! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 shhhhh.. rolig nå :-) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Denne kan være litt tricky pga at det ikke var veldig bra tegna og det at spillet ikke er veldig kjent. (det at gråfargen er litt mørkere rundt et "hode" er bare fordi at jeg ikke fant fram den riktige gråfargen igjen etter retting.) Spillet er dog ikke så veldig gammelt og kom ut i ca 2005 eller noe sånt. Endret 6. oktober 2007 av gormers Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nei. Hvis dere har trøbbel med å se HVA tegningen viser så kan dere si hva dere ser og så kan jeg rette på det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 To stykker i en båt ute på havet midt på natta (månen lyser ihvertfall) og så holder han ene en lysball? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 dete ser ut som 2 personer på en merklig båt, og noen ildfluer(?).. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Båt, Sol, 2 fyrer, han ene holder lykt? =o Sol, måne whatever.. Lykt, ildball whatever :> Endret 6. oktober 2007 av aspic Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Skal rette på bildet litt nå Endret 6. oktober 2007 av gormers Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg ser en båt, med to personer, den ene har noe som gløder (ildkule?), jeg ser også en måne. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Bang? Hva mener du med "BANG"? Dette må være relevant for spillet.. en som skyter en annen på en båt... THE SHIP! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er ikke the ship. En scene i spillet på tegningen. Denne scenen har mye å gjøre med en del av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå