Armageddon Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Gjetter God of War, men er ikke sikker på om det ble gitt ut av Ubisoft. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ingen riktige, men er nesten inne på sjangeren her. ...the mighty rat... Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) lost eller nei.. sikkert en prince of persia som jeg ikke har spilt Endret 6. oktober 2007 av treigzak Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hint 3.0: Det er en veldig sarkastisk og ironisk forteller i spillet. Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Så det har med sverd å gjøre, og ligner litt på sjangern assasins creed. Det er publisert av ubisoft og det er en sarkastisk vioceover forteller. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Bards Tale? 9646925[/snapback] Jepp, det er riktig Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Orker ikke å tegne nå. Er på lan. Noen andre kan ta det for meg Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Enten så er ikke wikipedia oppdatert, eller så er ikke Ubisoft utgiverne av The Bards Tale O.o På 1up står dette om PS2 versjonen Publisher: InXile Developer: InXile Og dette om xbox versjonen Publisher: Vivendi Universal Games Developer: InXile Og dette om pc versjonen Publisher: Sierra Developer: Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) En lett en Its time to kick ass and chew bubble-gum Endret 6. oktober 2007 av treigzak Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) wo0rld of warcraft jeej eller så er det LOTRO Endret 6. oktober 2007 av treigzak Lenke til kommentar
Urinator Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) wo0rld of warcraft jeejeller så er det LOTRO 9646955[/snapback] nei Det ble gitt ut nå i 2007 din var vel Duke Nukem? Veldig bra tegnet Endret 6. oktober 2007 av Urinator Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) vanguard saga of heroes? bare ett par timer igjen til jeg har lasta ned ferdig hellgate london beta ja, så kan vel drive på med dette en stund til Endret 6. oktober 2007 av treigzak Lenke til kommentar
Urinator Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) vanguard saga of heroes? Jepp dette var bildet jeg tegnet etter: Endret 6. oktober 2007 av Urinator Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 får fortsette jeg da, og har prøvd å gjøre det litt vanskelig. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Enten så er ikke wikipedia oppdatert, eller så er ikke Ubisoft utgiverne av The Bards Tale O.o På 1up står dette om PS2 versjonen Publisher: InXile Developer: InXile Og dette om xbox versjonen Publisher: Vivendi Universal Games Developer: InXile Og dette om pc versjonen Publisher: Sierra Developer: 9646945[/snapback] TITLE: The Bard's Tale GENRE: RPG PLATFORM: PC DEVELOPER: inXile entertainment US PUBLISHER: Vivendi Games UK PUBLISHER: Ubi Soft NORDIC PUBLISHER: Ubi Soft ONLINE PLAY: No EDIT: Pizza Tycoon! Endret 6. oktober 2007 av Amored Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå