Konnis Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Metal Gear Solid 3: Snake Eater? 9645592[/snapback] Nemlig! Jeg godtar og sier at mastergamer kan ta neste oppgave selvom han ikke nevnte hva motivet var. Figuren jeg tegnet var en Kerotan frog, noe man må skyte 64 (?) av for å få stealth camo. mastergamer: Din tur. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Metal Gear Solid 3: Snake Eater? 9645592[/snapback] Nemlig! Jeg godtar og sier at mastergamer kan ta neste oppgave selvom han ikke nevnte hva motivet var. Figuren jeg tegnet var en Kerotan frog, noe man må skyte 64 (?) av for å få stealth camo. mastergamer: Din tur. 9645610[/snapback] Jeg skulle til å redigere inlegget for å skrive inn det med de pipende froskene. Her er neste: NB: ekstrem vanskelighets grad. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Worms? 9645678[/snapback] Selfølgelig riktig Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvilket spill er denne karen fra? Full tittel kreves;) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Pro Wrestling 2004? Bra tegnet. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er nok ikke Wrestling nei:P Kan si så mye som det er spill nr. 2 i en adventurespillserie basert på bøkene til en engelsk forfatter.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Harry Potter og mysteriekammeret? xD Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 dessverre.. Figuren som er avtegnet er hovedpersonen i spillet (og i noen av bøkene tror jeg), og forfatteren er en mann Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 simon the sorcerer eller noe sånt kanskje Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nesten.. Simon the Sorcerer kan minne om han, men det er ikke Simon.. Kan røpe at Eric Idle har gitt stemme til denne kjekke karen.. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 The second game, is simply called Discworld Discworld av terry pratchett selvsagt nesten 100% sikker på at dette er rett. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) 100% rett er det ikke.. Tittelen er Discworld II: Missing presumed...!? Men jeg gir deg poeng for den siden ingen andre var i nærheten! Din tur;) EDIT: I USA het spillet Discworld II: Mortality bytes. Dette hadde også blitt godtatt;) EDIT 2: Figuren på tegningen heter forøvrig Rincewind.. Han har en kiste med fire-seks bein som følger etter han. I den kan han oppbevare det han ønsker. Endret 5. oktober 2007 av Chrissj Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 The third game is Discworld 2: Missing, presumed... !? kilde: http://www.lspace.org/games/discworld/faq.html#part1.2 dog det første var vist tekstbasert. men jeg sitter på en bærbar pc her uten mus så og tegne noe på denne PC-en er håpløst, så jeg hiver ballen til helvete bak låven, og den som når den først får tegne neste oppgave Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ok.. var ikke klar over at det første eksisterte i en gang.. Men da blir det jo strengt talt tredje spill i serien da.. Selvom jeg på mange måter tror at "eneren" ikke er medberegnet i denne serien. Blir i allefall andre spill i serien til PC Nå tar jeg kvelden.. God natt;) Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 tror ikke jeg heller chrissj. Men syns og husket at 1`ern til playstation var bare kalt discworld, så jeg måtte sjekke hva hva det andre het. For jeg kjente lett igjen renswind eller hvordan nå man skribler navnet hans. Så da ble vi klokere begge 2 god natt ja. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hvem som helst kan tegne sa jeg Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Jeg tar'n!! Bilde om 2. EDIT: Der! Endret 5. oktober 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå