Sadfez Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 googlet litt Det er Shadowgate.. Helt riktig Lenke til kommentar
laurell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som klarer den her? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Takker for den ! En ny en. LETT! shadoooowgaaaaate. fantastisk spill :!: og musikk! huske det var så jævlig skummelt et spes sted med et wraith.. det er to broer, til høyre kan du ikke gå før du bruker den flyvepotionen, der det er en slange inni. til venstre, der kom den SKUMLE SANGEN, og det spøkelset! fffffffuuuuuu. såvidt jeg husker måtte du kaste en fakkel på spøkelset for å komme deg videre. edit: og husker første gangen vi spilte igjennom det. mot slutten ble det vanskelig, så vi ringte tipstelefonen til NINTENDOMAGASINET for å komme oss videre. husker det var rundtomkring området med det peisrommet med globus i. Endret 4. februar 2009 av jagarock Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Uplink? Og nei, eg las ikkje hinte på forrige om at det var på NesxD Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser ikke ut til Elite har fått med seg at han hadde rett, noen andre som vil tegne? Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dette er da meg på mitt beste. :=) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 F.E.A.R Noen andre kan ta neste (om riktig, noe jeg tror det er) Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 F.E.A.R Noen andre kan ta neste (om riktig, noe jeg tror det er) Det er det Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 F.E.A.R Noen andre kan ta neste (om riktig, noe jeg tror det er) Det er det Nytt bilde. Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Raymand. Rayman er riktig, din tur ;D Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Poeter nytt bilde, da det har gått 2 timer. Dette spillet er ikkje så kjent, så det kan bli litt vanskelig. ;D Endret 8. februar 2009 av Game Master Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Er det Insaniquarium? Ser ut som den ailien som kommer der Hvis riktig, kan noen andre ta. Eller er det Zed? Endret 9. februar 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå