Matsemann Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nei. Man kan vente. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Er ikkke det dritttkjedelig? Endret 9. november 2008 av Ccconker Lenke til kommentar
Livert Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nei. Man kan vente. Neida, ikke i følge reglene. Så hvis noen har en tegning kan de kjøre på. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Endret 9. november 2008 av Ccconker Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ratchet og Clank-et eller annet Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ratchet og Clank-et eller annet Riktig;) Var kanksje litt enkel den da:P.. men det ble ei fin tegning Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Må si den var fin ^^ Finere enn denne: ds567443h.bmp Jada, ser ikke særlig proft ut, men hey, når man bruker fem minutter blir det ikke særlig fint Endret 9. november 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hadde aldri skjønt det hvis det ikke hadde vært for teksten. Koveret til fahrenheit er det vel. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hadde aldri skjønt det hvis det ikke hadde vært for teksten. Koveret til fahrenheit er det vel. Jeg veit at typen så litt... ikke-menneske ut Det var nettopp derfor jeg tok med teksten Din tur! Og forresten, Trollpeis: Hvem er juksepaver? Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 nydelig tegning ^^ Lenke til kommentar
Trollpeis Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hadde aldri skjønt det hvis det ikke hadde vært for teksten. Koveret til fahrenheit er det vel. Jeg veit at typen så litt... ikke-menneske ut Det var nettopp derfor jeg tok med teksten Din tur! Og forresten, Trollpeis: Hvem er juksepaver? for de som følger litt med var det faktisk ikke "Ccconker" , "livert" "Molsterhead eller invader zin" sin tur til og lage oppgave... ganske lettvint når man bare kan masseprodusere oppgaver uten at det er ens tur poenget er jo borte DA ! Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hadde aldri skjønt det hvis det ikke hadde vært for teksten. Koveret til fahrenheit er det vel. Jeg veit at typen så litt... ikke-menneske ut Det var nettopp derfor jeg tok med teksten Din tur! Og forresten, Trollpeis: Hvem er juksepaver? for de som følger litt med var det faktisk ikke "Ccconker" , "livert" "Molsterhead eller invader zin" sin tur til og lage oppgave... ganske lettvint når man bare kan masseprodusere oppgaver uten at det er ens tur poenget er jo borte DA ! I følge reglene kan man ta over postingen om den som egentlig skulle poste har latt være i over to timer. Edit: Forrandret posten og gjorde den litt mer vennlig. Lot sinnet mitt ta overhånd. Endret 10. november 2008 av Wartom Lenke til kommentar
Trollpeis Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hadde aldri skjønt det hvis det ikke hadde vært for teksten. Koveret til fahrenheit er det vel. Jeg veit at typen så litt... ikke-menneske ut Det var nettopp derfor jeg tok med teksten Din tur! Og forresten, Trollpeis: Hvem er juksepaver? for de som følger litt med var det faktisk ikke "Ccconker" , "livert" "Molsterhead eller invader zin" sin tur til og lage oppgave... ganske lettvint når man bare kan masseprodusere oppgaver uten at det er ens tur poenget er jo borte DA ! I følge reglene kan man ta over postingen om den som egentlig skulle poste har latt være i over to timer. Edit: Forrandret posten og gjorde den litt mer vennlig. Lot sinnet mitt ta overhånd. ingen grunn til og gjøre posten din vennligsinnet ! så da kan egentlig hvem som helst lage neste oppgave da..siden det ikke har kommet ny oppgave siden igår!? om man ikke sitter her og følger med 24 / 7 / 52 ?? da må jeg isåfall bare trekke meg siden jeg er i Sør - america og har en viss timeforskjell og forholde meg til !! synd opplegget er slik. for tanken med slik gjetteleker er egentlig god ! urk, for en verden vi leve i Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Sakke være lett Neste: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Flåklypa Grand Prix 3D-edition. (evt. Gull-utgave elns) Endret 10. november 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Flåklypa Grand Prix 3D-edition. (evt. Gull-utgave elns) Yup. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette bildet er fra et eller flere spill (velg selv) i en serie. Ganske lett tror jeg. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Harry potter Jeg vil ikke ta neste hvis det er ille. Endret 10. november 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Det bare MÅ være feil EDIT: Slapp helt av, du vil ikke trenge å ta neste hvis det blir ille Endret 10. november 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå