Trollpeis Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 GTA ja sikkert... tipper Saint Row II jeg da.. eller Transformers?? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg tipper GTA2, for å være mer spesifikk? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er vel gått lenge nok siden sist quiz? Jeg legger bare ut en ny en, overse den hvis det ikke er min tur liksom Lenke til kommentar
cccconker Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg tipper GTA2, for å være mer spesifikk? I gta 2 ser du bildet bare i fugleperspektiv... Jeg hadde tippet gta 3, men siden det ikke er like inne nå tipper jeg gta 4.. Endret 8. november 2008 av cccconker Lenke til kommentar
cccconker Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er vel gått lenge nok siden sist quiz? Jeg legger bare ut en ny en, overse den hvis det ikke er min tur liksom Hmmm... når du har tegnet så udetaljert må du nesten hinte litt tror jeg. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vel, har du spilt spillet så vet du hva bildet viser til Lenke til kommentar
cccconker Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vel, har du spilt spillet så vet du hva bildet viser til Okey.. Jeg har ikke spilt noe... romskip-spill(?).. Jeg tipper Ratchet and clank da... Lenke til kommentar
Livert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Vel, har du spilt spillet så vet du hva bildet viser til Okey.. Jeg har ikke spilt noe... romskip-spill(?).. Jeg tipper Ratchet and clank da... Nei Lenke til kommentar
zpug Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 sorry for at jeg var så (utrolig) treg.. saints row II er riktig:D Trollpeis vinner:) Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ser veldig Portal-ish ut. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ser veldig Portal-ish ut. Jeppjeppjepp Molsterhead You venture on! Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er ikke noen god "painter", men kanskje det blir litt vanskeligere da:P Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Korrekt tommybolla! You`re next! Lenke til kommentar
Trollpeis Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 jeg vant jo med Saint row også.. og siste er supermario Bros prøv og følge reglene !!! NY OPPGAVE: her skal vi tilbake til 80 tallet !!! Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) super mario bross? og jeg sikter på Tommybolla sin oppgave... Endret 9. november 2008 av andrucks Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 DET ER TROLLPEIS SIN OPPGAVE SOM DET SKAL GJETTES PÅ Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hoppsan min feil Slettet Endret 9. november 2008 av andrucks Lenke til kommentar
Livert Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har ikke peiling på hva Trollpeis er ute etter. Ny oppgave noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå