-Mr.T- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hehe, nei. Langt i fra. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hehe, nei. Langt i fra. 9640984[/snapback] Ok, da har jeg no idea Kan du komme med ett hint? Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Et spill du har laget selv eller? Oo Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Spillet er vel mer eller mindre en blanding av RTS og 3rd person action. Edit. Jeg har ikke laget dette spillet selv Endret 5. oktober 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ingen av de nevnte. Vet liksom ikke om jeg skal gråte eller le. Sier litt om mitt paint talent Her er nytt bilde: Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Jeg husker det faenme nå! men vet ikke hva det het! jo, pikmin!? Sikkert feil uansett -.- =( Endret 5. oktober 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hmmm, tror det nede til venstre og i midten til venstre er UI'barer (slik som i WoW) Har jeg rett eller? i så fall gjetter jeg anarchy online (har aldri spilt det, så aner ikke hvordan det ser ut -.-) Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 et shrek spill. du er en katt med 9 liv Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kunne ramsa opp mange spill som ligner det interfacet, men det skal visst være RTS sammen med 3rd person action.. Forvirrende. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Crysis! FAR CRY! Halo, ringenesherre atter en konge, fable, unreal championship, hunter the reckoning, buffy the vampire slayer, star wars battlefront, world of warcraft, battlefield, oblivion? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå