Landeplagen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Lande, nesten. Men feil Er ikke Switchball. Var det en av de jeg nevnte? Hvis ikke må det være Mercury eller hva det nå het det spillet med en kvikksølv-blob som sklir rundt omkring. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ok, tricky one: paint og laptop med touchpad er ikke akkurat det beste Bildet ditt gjelder ikke. Potetgullmann1 må bekrefte svar før noen andre kan poste nytt bilde, lær deg å lese reglene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Bildet ditt gjelder ikke. Potetgullmann1 må bekrefte svar før noen andre kan poste nytt bilde, lær deg å lese reglene. Hvis du ser sånn på det er jo potetgullmannens oppgave ugyldig, siden KoffeinKanin ga lyd fra seg. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Bildet ditt gjelder ikke. Potetgullmann1 må bekrefte svar før noen andre kan poste nytt bilde, lær deg å lese reglene. Hvis du ser sånn på det er jo potetgullmannens oppgave ugyldig, siden KoffeinKanin ga lyd fra seg. Haha, my bad, trodde noen hadde svart riktig. Sånn går det når man skummleser litt kjapt når man er trøtt Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 oh oh oh min tur siden ingen kan gjette^^ vet ikke hvordan jeg får inn bilde her men trykk på linken og se!^^ Fable? ganske sikker på at det er Fable!. Ingen andre som har svart så :!: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg beklager at jeg ikke har sagt noe! Jeg har vært veldig, veldig opptatt. Men! Ok. Lande sa tre forskjellige. Switchball var feil. Men en av de andre er riktig. Sånn, førstemann! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Marble Blast Ultra? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Bah. Tyveradder! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Ballance! Din tur Sorry for dårlig respons fra meg, men, ey, det er nyttår ^^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 bf 2142? WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Riktig! =D Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 To timer har gått, ny tegning. Har hatt lyst til å tegne denne en liten stund... Og her vil vi ha fullstendig tittel, men ikke årstall/versjon... Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 lemmings Fullstendig tittel er... ? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 lemmings Fullstendig tittel er... ? christmas lemmings Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 lemmings Fullstendig tittel er... ? christmas lemmings Nehehei. X-mas lemmings faktisk. (faktisk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå