Mr Burns Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Karlsson på Taket? Nei, men det ER en propell på ryggen. Denne kan være litt vanskelig for de som er født etter 1984... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ligner litt på Rick Dangerous, men han hadde ikke propell. :/ Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) HERO!!!!!! Hadde helt glemt det!!! Edit: Takk for påminnelsen, dette spillet brukte jeg mye tid på! Og her slenger jeg innom for å se hva som skjer så har noen lagt ut denne gullklumpen av et minne Endret 5. desember 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 HERO!!!!!!Hadde helt glemt det!!! Edit: Takk for påminnelsen, dette spillet brukte jeg mye tid på! Og her slenger jeg innom for å se hva som skjer så har noen lagt ut denne gullklumpen av et minne Helt riktig! Nå er det din tur. Kan vi forvente noe fra samme epoke? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Gått over 2 timer nå siden han Rookie_NO tippa riktig.. Noen som har oppgave? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvis noen klarer denne blir jeg glad. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Kan det være iRobot? Endret 5. desember 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Patney Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Nicks HINT: Det blå skal ikkevære strøm ellernoe, men jeg gadd ikke bruke tid på å tegne masse japansk skrift Endret 5. desember 2007 av Patney Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kan det være iRobot? dette er tråden for spill ikke film Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kan det være iRobot? dette er tråden for spill ikke film Ja, merket det etterpå... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Shadow of Colossus? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nei. RPG, forresten. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kung-Fu Extreme 3D? Tror tittelen var noe i den duren. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 lol, nei. Er det et RPG? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tror vi kan trenge et nytt hint ja Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Mmmh....................... Det er en "kultserie" i Japan. Altså en populær rollespillserie i Japan. Spillene har som oftest noe med djevel/demon å gjøre. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Silent Hill? Naruto? Bleach? hmm Hvis riktig, kan noen andre ta EDIT: Eller Final Fantasy Endret 6. desember 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hoshigami: Ruining Blue Earth? Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er en "kultserie" i Japan. Altså en populær rollespillserie i Japan. Spillene har som oftest noe med djevel/demon å gjøre. Star Wars? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå