Gå til innhold

Noen som har erfaring med Allfoto?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Varen kom som levert (kalender med custom bilder), forsovidt ganske fornøyd med kvaliteten der også.

 

Men de har fortsatt å spamme meg med papirreklame og epost minst 1 gang i mnd. siden den gang, selv etter flere ønsker om å bli strøket fra listene deres....

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg bestilte 15 kalendre den 21.11 slik at de kunne sendes ut før jeg reiser vekk 14.12. I dag ringte jeg for å etterlyse dem, og bestillingen min finnes ikke hos Allfoto!!! Jeg sitter med en verdiløs ordrebekreftelse og mangler nå julegave til hele familien.... Har hatt leveringsproblemer tidligere også, så ligg unna eller pass på!

Lenke til kommentar

 

Hei, jeg har bestillt kalendere derfra. Jeg er enormt skuffet. Kvaliteten er vanlig printpapir (dette stod det ikke noe om) samt at kvaliteten på bildene kunne jeg fikset bedre på min gamle blekkskriver. Jeg bestillte kalendere for tilsamme 1200 kr og kommer ikke til å bestille fullpris for dette. Jeg anbefaler deg å bruke andre.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt masse problemer med Dem! Varene kommer veldig sent, veldig ofte pakket på en horribel måte og når jeg konfronterer De med det, sier De at posten har godkjent pakkemåten, så da er de ikke interressert i å endre på det. Utrolig dårlig når jeg da har fortalt at 3 av 4 forsendelser er ødelagt pga dårlig pakking. Prisen får meg til å prøve igjen og ogjen, men nå er snart begeret rent over. har kunder som venter på forstørrelser som ikke er kommet på grunn av missforståelser og feil i flere måneder. Kanskje jeg skal lære meg å betale så får jeg det slik jeg vil. Det blir dyre bilder med alt ekstra arbeid jeg må legge i det når ting bare blir ødelagt og forsinket hele tiden. Ja jeg får reklame opptil en gang i uka minst. Om Du har råd, finn en annen leverandør. Kalenderene har jeg vært fornøyd med tidligere da jeg ikke var så flink selv, men nå som jeg har bedre utstyr og tat mye bedre bilder, blir kvaliteten litt i dårligste laget. De hadde senket kontrasten på svart hvitt bildene og da jeg returnerte en kalender for å klage, får jeg den i retur med svar at slik er det. Jeg regner med at når De har så rimelige priser, går det ut over service og kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...