Nimrad Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Som ekstrem fan av svart elektronikk er farge en utløsende faktor når det gjelder kjøp av wii igjen for meg. Så jeg lurer egentlig på 2 ting. Kommer det en svart wii? Eventuelt, når? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Har kommet , men da må du bruke icase: Koster rundt 400 kr Endret 27. september 2007 av Nonnon Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nintendo har bare produsert Wii i en farge grunnet etterspørselen. Flere farger er nok under vurdering, men ikke før ting har roet seg ned. Tror ikke vi får se noe før neste år. Eneste alternativet nå er et kit, slik som posten over foreslår. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg har innstallert den sorte icase på min. Veldig god kvalitet og den ser veldig proff ut. Hele maskinen må tas fra hverandre og det er veldig mye skruer og deler, så du må være organisert. Veldig tight fit også...de har trøkt mye inn i den lille boksen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Det er ikke noe problemer, men jeg vil kjøre stil. Skal jeg ha det svart skal jeg ha det svart. Da nytter det ikke om selve Wii-en er svart, kablene, kontrollene osv. må også være svarte. Ellers matcher de ikke. Venter til det kommer fra nintendo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå