Manfred Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg kom da ikke med noen råd? Da ser du mer enn meg. Jeg sa at det vil være værre for de å bevise noe. Vennligst ikke legg ord i munnen min! Lenke til kommentar
leiavbrukernavn Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Men det kan da ikke være sånn at bare fordi man oppgir en pris, og jeg sier meg enig i at det er en grei pris så har vi en avtale! Da skulle jeg lett gått rundt på gaten med skjult mic og lurt folk opp i binende avtaler. FinnFirma er ett skittent firma og jeg kommer ikke til å sammarbeide med disse gutta, men jeg stiller gjærne opp i en rett. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Dette firmaet er helt latterlig. Husker de ringte til meg også når jeg nettopp hadde startet enmannsforetak. Pakken kosta egentlig 15000kr, men siden jeg var nyoppstartet, så hadde han snakket med "høyere hold" og fått ordnet meg en pris på 6000kr. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Dere kan også lese om de her: http://www.startguiden.no/link.php?id=3130&folder_id= Finnfirma.no har også tidligere vært på varslingslisten.no Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Har vel egentlig ingen relevans om det firmaet står/ har stått på den listen så lenge man har godtatt et tilbud, sågar prutet summen ned. Om man opplever en mangel ved tjenestene, så får man reklamere på dsse manglene. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Dette firmaet (finnfirma.no) har mange ganger vært i forliksrådet, og så langt jeg vet har de tapt flesteparten av sakene der. Det betyr jo at de driver på et ganske tynt grunnlag, men det er vanskelig å si når man ikke vet nøyaktig hva som har blitt sagt. Lenke til kommentar
Elion Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dette firmaet (finnfirma.no) har mange ganger vært i forliksrådet, og så langt jeg vet har de tapt flesteparten av sakene der. Det betyr jo at de driver på et ganske tynt grunnlag, men det er vanskelig å si når man ikke vet nøyaktig hva som har blitt sagt. Hei. en felles utnyttet her. jeg har startet samle litt folk sammen , for en aktuell sak framtiden. Om det er lovendring om telefon salg som er målet eller bare erstattelse. det for så være til senere planlegging. Ber om at alle som har interesse for å ta denne saken videre mailer til [email protected] med deres historie og så holdes kontakt gjennom mail med litt "nyheter" om framgangen videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå