Underpants Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Hei! Husker en venn av broren min hadde spillet Conker's Bad Fur Day, som vi spilte en del. Men det er mange år siden, og det spillet var utrolig fett, men jeg har ikke sett det siden. Noen her som har det, og vet hvor kan man få tak i det? Endret 27. september 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Her kan du i hvert fall kjøpe det brukt, lovlig. Den andre metoden er å kjøre det på dataen, via noe som heter Emulator "ksshshsh" mister forbindelsen til å røpe mer Edit; Lol, ser ikke ut som Ebay-siden svarer nå. men den svarte for noen minutter siden^^ Får vente å se. Endret 27. september 2007 av Danny Boy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Den tredje metoden er å skaffe remaken på xbox... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Som vanlig er det auksjons sider som Ebay og QXL som er din beste venn, samt sider som Finn som kan hjelpe deg her. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Den tredje metoden er å skaffe remaken på xbox... 9589474[/snapback] Dette virka som noe interessant! Har noen no link eller noe med screenshots og lesestoff? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 http://www.gamespot.com/xbox/action/conker...niverse;title;1 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Tusen takk! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Conker: Live And Reloaded er vel ikke kun en remake, men er også en slags etterfølger. Det nye spillet er veldig bra og er også blitt spillbart på X360 hvis jeg ikke husker feil. Endret 27. september 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Takk for alle svar! Nå kan tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå