Gormers Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 "xbox live signup is currently unavailable" Har nettopp fått meg 360 og gleda meg til å spille halo 3. Men da jeg skulle ta account recovery og overføre min gamle xbox acc så fikk jeg denne meldingen, etter å ha skrevet inn all informasjonen. En kamerat av meg prøvde sin acc også på min konsoll, slik at vi kunne spille live med han sin istedenfor, men det funket heller ikke. Ofte når jeg trykker create new acc så funker ikke dette heller. Jeg har tatt en test av internettet, og alt kom ut fint, bortsett fra at den nederste greia var "moderate" (var noe hvor "streng brannmuren var", men det skulle vel gå likevel? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fikk jeg og opp når jeg skule lage en for en fyr. Vett om flere som dette har skjed med i dag. Vett ikke noe om det er kun i dag eller hva det er. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 du kan godt prøve på morgenen idag eller prøve iløpet av dagen tror det var noen problemer idag med xbox live. men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Har ikke funket siden onsdag, men jeg får vel prøve når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Messier Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Sikkert pga stor pågang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Skjedde med meg også når jeg fikk Elite, prøvde bare flere ganger og spnn sirkus en halvtime etter første gangen jeg prøvde funket det. Lenke til kommentar
gamerfreak16 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 "xbox live signup is currently unavailable" Har nettopp fått meg 360 og gleda meg til å spille halo 3. Men da jeg skulle ta account recovery og overføre min gamle xbox acc så fikk jeg denne meldingen, etter å ha skrevet inn all informasjonen. En kamerat av meg prøvde sin acc også på min konsoll, slik at vi kunne spille live med han sin istedenfor, men det funket heller ikke. Ofte når jeg trykker create new acc så funker ikke dette heller. Jeg har tatt en test av internettet, og alt kom ut fint, bortsett fra at den nederste greia var "moderate" (var noe hvor "streng brannmuren var", men det skulle vel gå likevel? 9589316[/snapback] Serveren til XBOX er sikkert lagt ned i og med at xbox 360 har kommet! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Har prøvd hver eneste dag etter onsdag men det funker fortsatt ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå