ds.nitram Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Hei! sitter med noen deler til overs og tenkte å sette sammen en liten pc, som jeg kan ha på lugaren der jeg jobber. Delene jeg sitter med er: asrock hk 939 opty 146 400w psu atx 2x250 HD s-ata HIS X850XT PE AGP Creative SB LE gf7800gt Tenkte på å sette sammen en liten micro atx boks(har aldri hvert bort i det før). https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=55746. Noen som hvet om dette vil få plass inne i toweret, evnt andre forslag. Endret 27. september 2007 av ds.nitram Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Det passer vettu =) Har akkurat bygd meg mini atx pc sjøl, og er ganske så knotete, men syntes det er praktisk ;P Det blir varmt, så har modda litt på kabinettet=p tatt av vinduene og satt på 120mm vifte der vinduet skal være og satt på en 250mm vitfte på toppen. =p alfredsn EDIT: Leif Endret 28. september 2007 av alfredsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå