Gå til innhold

Bygge hylle, hvor stor er en plass?

-Shark-

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg og min kjære skal på HW lan(The experience). Og har holdt av 2 plasser ved siden av hverandre(seatmapen kom jo endelig opp).

Spørsmålet er da: Hvor stor er hver plass? Hørte noe om 80x60, vill dette si 80 i bredden og 60 i dypden?

Kan vi bygge hylle som går over våre 2 plasser som er ved siden av hverandre? Eller må de være adskilt?

Trenger kjappe svar da byggingen skal begynne fortest mulig :)

takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer at hver plass er 80cm bred og 60cm dyp, så totalt på to plasser blir det da 160x60cm. Og det er ikke noe som hindrer deg i å slå de sammen til en hylle, trenger ikke være adskilt.

Så da er det bare å finne plater og sag ;)

edit: leif...

Endret av Hallonen
Lenke til kommentar
Stemmer at hver plass er 80cm bred og 60cm dyp, så totalt på to plasser blir det da 160x60cm. Og det er ikke noe som hindrer deg i å slå de sammen til en hylle, trenger ikke være adskilt.

Så da er det bare å finne plater og sag  ;)

9590142[/snapback]

Takk for svar.

Litt kjedelig om jeg hadde kommet med en hylle som var 10cm for bred og 20cm for dyp eller lignende :tease:

Men jeg stoler på deg :thumbup:

Forresten kjøpt en svææær MDF plate som skal skjæres opp og bygges til en hylle. Fant ut at hobby plater ble litt for dyrt.

En stor MDF plate kostet 276 på byggmaker- om noen lurer.

Ingen begrensning i høyden?

Det er lov og lage en form for luke som kan låses? Slik at alt datautstyret kan bli låst inne?

Lenke til kommentar

Så da er det bare å finne plater og sag  ;)

9590142[/snapback]

Takk for svar.

Litt kjedelig om jeg hadde kommet med en hylle som var 10cm for bred og 20cm for dyp eller lignende :tease:

Men jeg stoler på deg :thumbup:

Forresten kjøpt en svææær MDF plate som skal skjæres opp og bygges til en hylle. Fant ut at hobby plater ble litt for dyrt.

En stor MDF plate kostet 276 på byggmaker- om noen lurer.

Ingen begrensning i høyden?

Det er lov og lage en form for luke som kan låses? Slik at alt datautstyret kan bli låst inne?

9594494[/snapback]

Da må du vel skru den fast i bordet og, er det lov?

Isåfall var det ganske genialt ;)

Lenke til kommentar

Da er det meste av hyllen bygget.

Den ble 1 meter høy, 55 cm dyp og 156 cm bred.

Det ble også med en hylle innvendig i den igjen- til oppbevaring av diverse.

Kan legge inn bilder når den er helt ferdig. Deretter skal den skrues fra hverandre igjen får å få den i min ''store'' bmw. :innocent:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...