storm2 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har nå en PC med XP, og en PC med Vista64. Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg skal få de til å snakke sammen. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør det? Dette er viktig for meg å få til, siden hele backupen fa den gamle pc-en min nå ligger på xp-en. Jeg trenger å kjøre dette tilbake til den nye pc-en med Vista. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har du lest igjennom dokumentasjonen som fulgte med Vista. Jeg mener at det står godt beskrevet i hjelp og støtte i XP så det ville forundre meg om ikke det var tilsvarende dokumentasjon i Vista. Lenke til kommentar
storm2 Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Kjøpte OEM-versjon, og det står ikke så veldig mye i veiledningen..... Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Denne siden hjalp meg. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kjøpte OEM-versjon, og det står ikke så veldig mye i veiledningen..... 9589220[/snapback] Hvis du ser på start-menyen så har du vel en oppføring som heter "Hjelp" eller liknende der, har du ikke? Det er det som er kjent som brukermanualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå