Gå til innhold

K800i død etter 13 måneder


Teac

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Min K800i døde plutselig i går. Den fungerte på morran, men så slo jeg den av også når jeg så skulle slå den på igjen var den helt død.

 

Det blinker 7 ganger på den infrarøde lampen og det er alt. Skal teste det tipset på http://www.zedge.net/forum/t/37832/fixing-dead-k800i/1/

 

- før jeg sender den til Zodiac,

Bare pass på at du ikke gjør noe som er i strid med garantien.

Selv har jeg fått tilbake telefonen. Grunnen for min døde telefon var at 3G hadde stått på hele tiden og vært en stor belastning for telefonen. Latterlig unnskyldning, men fikk det heldigvis dekket av garantien.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er 2 års garanti på SE sine mobiler, så dette får du på garantien såfremt de ikke påviser fukt inne i telefonen eller lignende. Så det er ikke noe å være urolig for :)

 

Elprice betjeningen hadde vel ikke peiling der du var mest sannsynlig. :roll:

Jeg fikk den på garantien ja. Årsaken skal visst være at 3G som hadde slitt ut telefonen.

Merkelig spør du meg, men det var det som var årsaken til død telefon.

Eneste problemet mitt nå er at telefonen har operatør lås til netcom, men jeg har skiftet over til chess og dermed fungerer ikke telefonen. Har prøvd å låse den opp ved hjelp av guiden på siden deres, men selfølgelig var k800i en av de to telefonene som ikke lar seg låses opp. Derfor må jeg sende den inn på service rett etter at den har vært på servie. sukk. Typiskt....

Lenke til kommentar

Haha, den er lei ;p Men skal vel ikke trenge det, er vel sånn at om bindetiden er utgått så kan du prate med netcom og motta låsekoder, men dersom du gjør det er det viktig at du leser gjennom det du får, har hørt om mange som prøver og feiler, leser vedlegg etter det og skjønner de gjorde feil, så må de sende den til service :p En av de få gangene det kanskje lønner seg å lese "bruksanvisning" først :D

 

Tror verksteder tar 300kroner for å fjerne operatørlåser.

Lenke til kommentar
Haha, den er lei ;p Men skal vel ikke trenge det, er vel sånn at om bindetiden er utgått så kan du prate med netcom og motta låsekoder, men dersom du gjør det er det viktig at du leser gjennom det du får, har hørt om mange som prøver og feiler, leser vedlegg etter det og skjønner de gjorde feil, så må de sende den til service :p En av de få gangene det kanskje lønner seg å lese "bruksanvisning" først :D

 

Tror verksteder tar 300kroner for å fjerne operatørlåser.

Bindingstiden gikk ut i august..

På netcom:

"NB! Viktig melding til eiere av SonyEricsson K610i og K800i!

Noen telefoner av typen SonyEricsson K610i og K800i må inn til service for å låses opp. Det er svært viktig at du sjekker telefonens software FØR du taster inn låsekode!"

 

Må jeg betale for dette eller er det noe netcom skal betale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...