Gå til innhold

[løst]Fikk pakken min fra Netshop, med bare sjokolade i!

Anbefalte innlegg

Det Netshop bør gjøre (etter min mening) er å sende minnet per budbil til kjøper så at han får brukt det til helgen som han vil svært gjerne, trur jeg.

9589312[/snapback]

Nå har jeg aldri sagt at det ikke er Netshop sin feil (selvsagt er det deres feil), men å "kreve" budbil er vel å gå litt langt? Ja, de gjorde en feil og jeg er sikker på at de kommer til å sende RAM'en, men med budbil? Vel, hvis han spør fint så kanskje...

9589326[/snapback]

Det heter vel å rette opp i rotet, ikke sant? ;)

Og få ros etterpå!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du synes jeg er ufin, og dere synest det er rart når det som skulle være et hyggelig LAN, går AD UNDAS takk til dem?

Vell, da ser jeg at det er håpløst å få noen konkrete svar her, bare masse sosse-svar å få her.

Kan da en mod lukke denne tråden? Eller bare slette den helt? Er håpløst å få noen skikkelige svar her, bare glem at jeg i det hele tatt postet denne tråden, og spurte om erfaringer rundt dette, og hvordan det endte.

Takk for meg, jeg er herved ferdig med dette forumet.

9589296[/snapback]

Men hva ville du egentlig få i svar fra oss på forumet?

At vi kondolerer over at LANet du skulle på ikke gikk som planlagt?

Er enig i at det er helt håpløst og flaut av Netshop å sende en eske med

sjokolader når man faktisk bestiller RAM brikker.. det må være pakket av en blind fyr.

Hadde selv blitt utrolig frustrert på Netshop...men ville heller holdt meg til å

bare prøve å få kontakt med dem. Istedet for å publisere det på et forum..

Evt skrive i super tirsdag's tråden om erfaringen din helt til slutt etter at det

har blitt ordnet opp osv... for så å fortelle om de ordnet sakte eller kjapt opp

i saken..osv

9589331[/snapback]

Ja, denne posten går i det hele tatt på frustrasjon. Sånn du forteller første personen når noe irriterende har skjedd. Nei, det er ikke noe poeng i å legge dette ut på forumet her.

Dette er og blir en kommentar, "ja, jeg ser du ikke har fått varen din. Synn for deg". Det er ikke noe som trenger å nevnes. Så bare hva med å stenge denne tråden, dette blir bare krangling og off-topic så det holder! Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Så du synes jeg er ufin, og dere synest det er rart når det som skulle være et hyggelig LAN, går AD UNDAS takk til dem?

Vell, da ser jeg at det er håpløst å få noen konkrete svar her, bare masse sosse-svar å få her.

Kan da en mod lukke denne tråden? Eller bare slette den helt? Er håpløst å få noen skikkelige svar her, bare glem at jeg i det hele tatt postet denne tråden, og spurte om erfaringer rundt dette, og hvordan det endte.

9589296[/snapback]

Synd det, men håper du fortsatt leser dette svaret.

Som jeg sa tidligere så ta kontakt med Netshop brukeren her på forumet så får du hjelp.

Lenke til kommentar
Det Netshop bør gjøre (etter min mening) er å sende minnet per budbil til kjøper så at han får brukt det til helgen som han vil svært gjerne, trur jeg.

9589312[/snapback]

Nå har jeg aldri sagt at det ikke er Netshop sin feil (selvsagt er det deres feil), men å "kreve" budbil er vel å gå litt langt? Ja, de gjorde en feil og jeg er sikker på at de kommer til å sende RAM'en, men med budbil? Vel, hvis han spør fint så kanskje...

9589326[/snapback]

Det heter vel å rette opp i rotet, ikke sant? ;)

Og få ros etterpå!! :thumbup:

9589371[/snapback]

Nå må dere våkne opp gutter... Fordi Netshop gjorde en feil, så

sender de ikke pakken tilbake i en budbil. Slik fungerer det ikke.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Så det overrasker deg at jeg er forbannet fordi jeg nå må drasse med meg en ubrukelig pc på LAN fordi Netshop gjorde en tabbe?

9589179[/snapback]

Tabben til Netshop blir liten i forhold til din tabbe når du presterer å bestemme deg for at du skal bestille deler fra nett og oppgradere PC-en din et par dager før LAN. Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

9589296[/snapback]

Svarene står i stil med spørsmålet du ga.

Er enig i at tråden bør stenger. Dette var tåpelig ! Rett og slett ...

Lenke til kommentar
Så det overrasker deg at jeg er forbannet fordi jeg nå må drasse med meg en ubrukelig pc på LAN fordi Netshop gjorde en tabbe?

9589179[/snapback]

Tabben til Netshop blir liten i forhold til din tabbe når du presterer å bestemme deg for at du skal bestille deler fra nett og oppgradere PC-en din et par dager før LAN.

9589391[/snapback]

Litt svakt det du skrev der.

Det skal ikke være nødvendig å legge inn en risiko for at "NetShop sender sjokolade istedenfor varene som bestilles".

Lenke til kommentar

9589179[/snapback]

Tabben til Netshop blir liten i forhold til din tabbe når du presterer å bestemme deg for at du skal bestille deler fra nett og oppgradere PC-en din et par dager før LAN.

9589391[/snapback]

Er helt enig i dette, kan nå ikke syte å klage bare fordi man skal på ett Lan, dette er sånn typisk fjortisfakter, jeg blir rett å slett forbannet når jeg leser sånn som dette her, alle kan gjøre en feil til og med du, selvfølgelig blir man forbannet eller frustrert men sånne ting bruker å løse seg, Det er ikke rart at sånne ting skjer når de omtrent selger ut hele butikken bare pga Supertirsdag, folk tror de gjør ett varp, men det gjør de ikke.

Lenke til kommentar
Det heter vel å rette opp i rotet, ikke sant?  ;)

Og få ros etterpå!!  :thumbup:

9589371[/snapback]

Ja, men å sende det i budbil? Det er et Lan, ikke en romferge som skal til månen. Verden går nok ikke under om han får Rambrikkene på mandag.

9589378[/snapback]

Det er noe jeg sku gjøre, om jeg sku være i Netshop sin position.

Og før trådstarter så er det vel akkurat like viktigt å få minnet som för en astronaut som ska til månen. ;)

Bestill før 15 så sender vi VAREN din neste dag, står det på netshop sin hemmeside. Hvilken vare??

Lenke til kommentar

en digresjon.. jeg elsker psdata (eller ps.no)...de tar bilde av innholdet i alle utsendelsene..

Men det er intet mindre enn eksepsjonellt SLØVT å glemme å legge varen i pakken.. da hadde jeg gravd meg ned..

og.. jeg er enig med folk her at du kunne godt ha kontaktet de før du postet her..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...