nabbskall Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Hei! Sitter her fly forbanna nå. Tirsdag benyttet jeg anledningen av "super tirsdag", og kjøpte meg et par Geil Ultra minnebrikker. Men til min store skuffelse når jeg åpnet esken idag, så lå det bare en sjokolade, og en masse papp, hva i alverden kan jeg gjøre nå? (Skal til å maile dem) Noen erfaringer med dette? Løste det seg? Eller har jeg rett og slett kastet bort 800,- på en sjokolade? Sitter her med en ekkel sjokolade til 800,- nå.. Endret 27. september 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Svaret er vel temmelig selvsagt; at det løser seg. Jeg kan forstå at det er surt, men du kunne vel ha sendt en mail før du lagde denne tråden, for jeg ser ikke helt grunnen til å klage. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Mail har jeg sendt, og venter på svar.. Ja jeg klager, for sånt skal ikke skje.. Og hvis du leser litt lenger oppe så spør jeg også om det er noen erfaringer rundt dette, er helt klart at jeg er forbanna når jeg har et LAN jeg skal på i helgen, og sitter med Q6600, 8800GTX OG 512MB RAM!!... Takk Netshop! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Ring dem og forklar situasjonen. Opptre på en høffelig og fin måte, så vil jeg tro det løser seg ganske fint. Har ikke noe annet enn glimrende erfaring med kundeservicen på Netshop (fikk tilogmed beholde varen mens de sendte ny var med rush pakke for at jeg skulle få RAM til PC-en i Juleferien). edit: Det overrasker meg til stadighet at folk poster slike saker her på forum før de i det heletatt har tatt kontakt med butikken det gjelder. Endret 27. september 2007 av MrLee Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Så det overrasker deg at jeg er forbannet fordi jeg nå må drasse med meg en ubrukelig pc på LAN fordi Netshop gjorde en tabbe? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nei, det overrasker han at du klager her før du kontakter butikken som gjorde feilen. Hva hjelper det å klage her? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Nei, det overrasker han at du klager her før du kontakter butikken som gjorde feilen. Hva hjelper det å klage her? 9589194[/snapback] Har kontaktet dem, FFS Ikke svar å få når jeg ringer, selv ikke i åpninstiden tidligere idag.. Jeg skjønner at de på lageret kanskje stresset litt under supertirsdagen, men allikevel, dette er ikke holdbart for meg ivertfall... Kan du ikke lese hele tråden da? Jeg lurte på i denne sammenhengen om det er noen andre SOM HAR ERFART DETTE, spesiellt under den supertirsdagen? Endret 27. september 2007 av Storleer Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Nei, det overrasker han at du klager her før du kontakter butikken som gjorde feilen. Hva hjelper det å klage her? 9589194[/snapback] Har kontaktet dem, FFS Ikke svar å få når jeg ringer, selv ikke i åpninstiden tidligere idag.. Jeg skjønner at de på lageret kanskje stresset litt under supertirsdagen, men allikevel, dette er ikke holdbart for meg ivertfall... Kan du ikke lese hele tråden da for F? Jeg lurte på i denne sammenhengen om det er noen andre SOM HAR ERFART DETTE, spesiellt under den supertirsdagen? 9589241[/snapback] Nå begynner du å bli direkte ufin her. Og jeg må føye meg i rekken av de andre; hvorfor henge ut NetShop på denne måten? Alle kan gjøre galt. Hvis du har et behov å lufte ut din frustrasjon, ikke legg det ut for hele Norge. Tenk neste gang ... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kunne det ikke være en ide å faktisk lese det han skrev før man kommenterer? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kunne det ikke være en ide å faktisk lese det han skrev før man kommenterer? 9589272[/snapback] Jeg leste alt. Han fikk en sjokolade, han er fly forbannet så han spør oss om hjelp og om noen andre har erfart noe lignende. Netshop kunne umulig vite at han hadde et superviktig Lan til helgen, så ikke legg all skyld på Netshop. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Så du synes jeg er ufin, og dere synest det er rart når det som skulle være et hyggelig LAN, går AD UNDAS takk til dem? Vell, da ser jeg at det er håpløst å få noen konkrete svar her, bare masse sosse-svar å få her. Kan da en mod lukke denne tråden? Eller bare slette den helt? Er håpløst å få noen skikkelige svar her, bare glem at jeg i det hele tatt postet denne tråden, og spurte om erfaringer rundt dette, og hvordan det endte. Takk for meg, jeg er herved ferdig med dette forumet. Lenke til kommentar
tomin Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 bedre å gå ut i hagen å hyle ut din frustrasjon enn å henge ut netshop her , selv om du har kommet i en kjip sitvasjon Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Var ikke ditt svar jeg reagerte på heller, Runar. Ser at jeg burde spesifisert dette bedre. Endret 27. september 2007 av Atald Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) kjeeeedelig , rammen din ligger vel i søpla siden du fikk søpla Endret 27. september 2007 av mrfitness Lenke til kommentar
candymann Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Ja, her finnes det folk som ska beskytte webshopper som bare det...... OM man leser første innlegg godt nok og svar på spørsmål at han har sendt dem mail og prøvt å ringe (uten å få svar) så må man vel lufte litt, eller? Skjønner godt frustrasjonen til kjøper, og syns det er litt sløvt av butikken å sende kun EN sjokolade når han betalte hele 800,- Men tips til trådstarter: send PM til Netshop brukeren her på forumet. Da pleier det som regel løse seg.... Sven Aage eller noe sånt heter han vist. Det Netshop bør gjøre (etter min mening) er å sende minnet per budbil til kjøper så at han får brukt det til helgen som han vil svært gjerne. Og da blir vel denne tråden en ros til Netshop med overskrift: Netshop reddet min LAN weekend! Men de sier vel at misstak kan skje pga stor pågang, vikarer, sykt folk (influensatid) osv. Unskyldningerne er som regel alltid de samme. Endret 27. september 2007 av candymann Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Var ikke ditt svar jeg reagerte på heller, Runar. 9589305[/snapback] Beklager. Det er ikke lett å vite når du skriver det på den måten du gjorde Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det Netshop bør gjøre (etter min mening) er å sende minnet per budbil til kjøper så at han får brukt det til helgen som han vil svært gjerne, trur jeg. 9589312[/snapback] Nå har jeg aldri sagt at det ikke er Netshop sin feil (selvsagt er det deres feil), men å "kreve" budbil er vel å gå litt langt? Ja, de gjorde en feil og jeg er sikker på at de kommer til å sende RAM'en, men med budbil? Vel, hvis han spør fint så kanskje... Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Alle gjør feil, selv de ansatta på Netshop. Ring og forklar situasjonen, og de vil sende deg brikkene med en gang. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Så du synes jeg er ufin, og dere synest det er rart når det som skulle være et hyggelig LAN, går AD UNDAS takk til dem? Vell, da ser jeg at det er håpløst å få noen konkrete svar her, bare masse sosse-svar å få her. Kan da en mod lukke denne tråden? Eller bare slette den helt? Er håpløst å få noen skikkelige svar her, bare glem at jeg i det hele tatt postet denne tråden, og spurte om erfaringer rundt dette, og hvordan det endte. Takk for meg, jeg er herved ferdig med dette forumet. 9589296[/snapback] Men hva ville du egentlig få i svar fra oss på forumet? At vi kondolerer over at LANet du skulle på ikke gikk som planlagt? Er enig i at det er helt håpløst og flaut av Netshop å sende en eske med sjokolader når man faktisk bestiller RAM brikker.. det må være pakket av en blind fyr. Hadde selv blitt utrolig frustrert på Netshop...men ville heller holdt meg til å bare prøve å få kontakt med dem. Istedet for å publisere det på et forum.. Evt skrive i super tirsdag's tråden om erfaringen din helt til slutt etter at det har blitt ordnet opp osv... for så å fortelle om de ordnet sakte eller kjapt opp i saken..osv Endret 27. september 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei! Sitter her fly forbanna nå. 9589074[/snapback] Netshop har gjort en tabbe, og eg skjønner at det kan være irriterende. Men det må være lov å gjøre en tabbe, og du poster her før de i det hele tatt har fått vite om saken. Du oppfører deg som en drittunge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg