Gå til innhold

[løst]Fikk pakken min fra Netshop, med bare sjokolade i!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Sitter her fly forbanna nå.

 

Tirsdag benyttet jeg anledningen av "super tirsdag", og kjøpte meg et par Geil Ultra minnebrikker.

 

Men til min store skuffelse når jeg åpnet esken idag, så lå det bare en sjokolade, og en masse papp, hva i alverden kan jeg gjøre nå? (Skal til å maile dem)

 

Noen erfaringer med dette? Løste det seg? Eller har jeg rett og slett kastet bort 800,- på en sjokolade? :roll::shrug:

 

 

 

:cry: Sitter her med en ekkel sjokolade til 800,- nå.. :(

Endret av Storleer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mail har jeg sendt, og venter på svar..

 

Ja jeg klager, for sånt skal ikke skje..

 

Og hvis du leser litt lenger oppe så spør jeg også om det er noen erfaringer rundt dette, er helt klart at jeg er forbanna når jeg har et LAN jeg skal på i helgen, og sitter med Q6600, 8800GTX OG 512MB RAM!!... :mad:

 

 

Takk Netshop!

Lenke til kommentar

Ring dem og forklar situasjonen. Opptre på en høffelig og fin måte, så vil jeg tro det løser seg ganske fint. Har ikke noe annet enn glimrende erfaring med kundeservicen på Netshop (fikk tilogmed beholde varen mens de sendte ny var med rush pakke for at jeg skulle få RAM til PC-en i Juleferien).

 

 

edit: Det overrasker meg til stadighet at folk poster slike saker her på forum før de i det heletatt har tatt kontakt med butikken det gjelder. :roll:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Nei, det overrasker han at du klager her før du kontakter butikken som gjorde feilen. Hva hjelper det å klage her?

9589194[/snapback]

Har kontaktet dem, FFS :roll:

 

Ikke svar å få når jeg ringer, selv ikke i åpninstiden tidligere idag..

 

Jeg skjønner at de på lageret kanskje stresset litt under supertirsdagen, men allikevel, dette er ikke holdbart for meg ivertfall...

 

Kan du ikke lese hele tråden da? Jeg lurte på i denne sammenhengen om det er noen andre SOM HAR ERFART DETTE, spesiellt under den supertirsdagen?

Endret av Storleer
Lenke til kommentar
Nei, det overrasker han at du klager her før du kontakter butikken som gjorde feilen. Hva hjelper det å klage her?

9589194[/snapback]

Har kontaktet dem, FFS :roll:

 

Ikke svar å få når jeg ringer, selv ikke i åpninstiden tidligere idag..

 

Jeg skjønner at de på lageret kanskje stresset litt under supertirsdagen, men allikevel, dette er ikke holdbart for meg ivertfall...

 

Kan du ikke lese hele tråden da for F? Jeg lurte på i denne sammenhengen om det er noen andre SOM HAR ERFART DETTE, spesiellt under den supertirsdagen?

9589241[/snapback]

 

Nå begynner du å bli direkte ufin her.

Og jeg må føye meg i rekken av de andre; hvorfor henge ut NetShop på denne måten? Alle kan gjøre galt. Hvis du har et behov å lufte ut din frustrasjon, ikke legg det ut for hele Norge. Tenk neste gang ...

Lenke til kommentar
Kunne det ikke være en ide å faktisk lese det han skrev før man kommenterer?

9589272[/snapback]

Jeg leste alt.

 

Han fikk en sjokolade, han er fly forbannet så han spør oss om hjelp og om noen andre har erfart noe lignende. Netshop kunne umulig vite at han hadde et superviktig Lan til helgen, så ikke legg all skyld på Netshop.

Lenke til kommentar

Så du synes jeg er ufin, og dere synest det er rart når det som skulle være et hyggelig LAN, går AD UNDAS takk til dem?

 

 

Vell, da ser jeg at det er håpløst å få noen konkrete svar her, bare masse sosse-svar å få her.

 

Kan da en mod lukke denne tråden? Eller bare slette den helt? Er håpløst å få noen skikkelige svar her, bare glem at jeg i det hele tatt postet denne tråden, og spurte om erfaringer rundt dette, og hvordan det endte.

 

 

Takk for meg, jeg er herved ferdig med dette forumet.

Lenke til kommentar

Ja, her finnes det folk som ska beskytte webshopper som bare det......

 

OM man leser første innlegg godt nok og svar på spørsmål at han har sendt dem mail og prøvt å ringe (uten å få svar) så må man vel lufte litt, eller?

 

Skjønner godt frustrasjonen til kjøper, og syns det er litt sløvt av butikken å sende kun EN sjokolade når han betalte hele 800,-

 

Men tips til trådstarter:

send PM til Netshop brukeren her på forumet. Da pleier det som regel løse seg.... Sven Aage eller noe sånt heter han vist.

 

Det Netshop bør gjøre (etter min mening) er å sende minnet per budbil til kjøper så at han får brukt det til helgen som han vil svært gjerne.

Og da blir vel denne tråden en ros til Netshop med overskrift:

Netshop reddet min LAN weekend!

 

Men de sier vel at misstak kan skje pga stor pågang, vikarer, sykt folk (influensatid) osv. Unskyldningerne er som regel alltid de samme.

Endret av candymann
Lenke til kommentar
Det Netshop bør gjøre (etter min mening) er å sende minnet per budbil til kjøper så at han får brukt det til helgen som han vil svært gjerne, trur jeg.

9589312[/snapback]

Nå har jeg aldri sagt at det ikke er Netshop sin feil (selvsagt er det deres feil), men å "kreve" budbil er vel å gå litt langt? Ja, de gjorde en feil og jeg er sikker på at de kommer til å sende RAM'en, men med budbil? Vel, hvis han spør fint så kanskje...

Lenke til kommentar
Så du synes jeg er ufin, og dere synest det er rart når det som skulle være et hyggelig LAN, går AD UNDAS takk til dem?

 

 

Vell, da ser jeg at det er håpløst å få noen konkrete svar her, bare masse sosse-svar å få her.

 

Kan da en mod lukke denne tråden? Eller bare slette den helt? Er håpløst å få noen skikkelige svar her, bare glem at jeg i det hele tatt postet denne tråden, og spurte om erfaringer rundt dette, og hvordan det endte.

 

 

Takk for meg, jeg er herved ferdig med dette forumet.

9589296[/snapback]

Men hva ville du egentlig få i svar fra oss på forumet?

At vi kondolerer over at LANet du skulle på ikke gikk som planlagt?

 

Er enig i at det er helt håpløst og flaut av Netshop å sende en eske med

sjokolader når man faktisk bestiller RAM brikker.. det må være pakket av en blind fyr.

Hadde selv blitt utrolig frustrert på Netshop...men ville heller holdt meg til å

bare prøve å få kontakt med dem. Istedet for å publisere det på et forum..

Evt skrive i super tirsdag's tråden om erfaringen din helt til slutt etter at det

har blitt ordnet opp osv... for så å fortelle om de ordnet sakte eller kjapt opp

i saken..osv

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...