Gå til innhold

Oljesøl på E-18, sabotasje?

Anbefalte innlegg

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2017843.ece

Ja, er det ikke på tide noen setter en stopper for forurensing og hemningsløs biltrafikk?

Har norske miljøvernere til nå vært for puslete? Frederick Hauge er ganske så tannløs og snakker bare om industriløsninger for CO2 som ikke eksisterer.

I Alta i 1980 ville visstnok noen sprenge politibåten...................

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper de blir hardt straffet om de blir tatt, slik er livsfarlig, spesielt for tohjulinger som Eurofag underlig nok prøver å legge skylda på.

AtW

9589628[/snapback]

Sorry, det var forsøk på en noe slem spøk fra min side.

Ellers virker jo dette ganske underlig om det er hærværk. Sjelden pøbel har tiltak nok til å gjøre noe som involverer såpass mye arbeid som å slepe med seg et par dieselkanner.

Må være noen syke sinn som står bak.

Lenke til kommentar
En ting er å aksjonere og demonstrere mot bilistene, og forurensning, men det å faktisk sette liv i fare på denne måten er bare idioti. Håper de som står bak dette blir tatt, og får sin straff.

9591743[/snapback]

Er det andre enn meg som har problemer med å forstå hvordan det å tømme ut diesel kan være en miljøaksjon?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette er provoserende at dere skylder på miljøaktivister for dette. Kan det ikke bare være noen unger som gjør jævelskap akkurat som folk som kaster egg på ruter?

9656106[/snapback]

Det er provoserende at du legger skylden på unger. :)

Kanskje det er du som har gjort dette farlige stuntet?

Og siden når fikk unger lov å kjøpe diesel? Er det ikke 16-års aldersgrense, på det da?

Lenke til kommentar

De kan da få noen voksne til å kjøpe det, ikke vet jeg. Jeg ville ikke hevet et øyebrun om jeg jobbet på en bensinstasjon og en voksen kjøper litt diesel.

Å skylde på miljøaktivister i denne sammenhengen er som å skylde på miljøaktivister for 9/11 siden USA er verstingen med tanke på drivhusgasser.

Lenke til kommentar
Og siden når fikk unger lov å kjøpe diesel? Er det ikke 16-års aldersgrense, på det da?

9656450[/snapback]

Siden når kunne man ikke kalle 16-åringer for "unger"? :ermm:

Dessuten er det ikke vanskelig å skaffe diesel om man f.eks. bor på gård, da man ofte har en tank farget diesel stående der, til traktorer og liknende..

Livsfarlig er det uansett.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Dette er provoserende at dere skylder på miljøaktivister for dette. Kan det ikke bare være noen unger som gjør jævelskap akkurat som folk som kaster egg på ruter?

9656106[/snapback]

Det er provoserende at du legger skylden på unger. :)

Kanskje det er du som har gjort dette farlige stuntet?

9656450[/snapback]

Jeg hadde ikke akkurat store problemer med å få tak i diesel på kanne som 12-åring. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...