Gå til innhold

PC-en vil ikke lade batteriet..


VF-racing

Anbefalte innlegg

Når jeg setter inn den originale strømforsyningen så får jeg feilmeldingen "The AC power adapter type cannot be determined. Your system will operate slower and the battert will not charfe. Please vonnevt a Dell 65W AC adapter or hiher for best system operation."

 

Er det noen drivere som mangler etter bytte av HD ?

 

Eller er det noe annet ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...the battert will not charfe. Please vonnevt a Dell 65W AC adapter or hiher for best system operation...

9588906[/snapback]

Det der hørtes virkelig ikke bra ut :)

 

</pirkemodus>

 

OK. PC-en prøver å kjenne igjen adapteret, og for å gjøre det må adapteret sende ut info til PC-en. Det må være 3 pinner i pluggen: en for strøm en for jord og en for signalet som indikerer typen adapter. Det kan hende at sistnevnte er bøyd eller brukket. Har du gjort noe brutalt med pluggen i det siste? Se litt på den og se om noe ser gærent ut der inne. Se litt på dells nettsider også, og prøv å kontakte dem.

 

-G.G.

 

EDIT: se hva vi fant her ja: Dells supportsider om strømforsyningen. Litt nede på siden bekreftes mine mistanker. Da må du nok bytte PSUen eller eventuelt kabelen fra den til PC-en. Du kan kanskje lodde på en ny plugg også, men jeg har aldri sett en sånn plugg før. Sikkert noe propetiært.

 

EDIT: Kamerater! Det er en leif iblant oss!

Endret av G.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...